Kan iemand even site checken?

Hi,

Ik ben een persoonlijke website aan het bouwen, waar ik mn verhaaltje een beetje kwijt kan en mensen tijdens mn stage op de hoogte kan houden hoe alles gaat.

Ik zou graag willen weten hoe dit hierer uit ziet in Safari?

Ik weet dat Mac IE niet helemaal top is, maar Win IE is perfect.

Thanks!

Netjes, ik zie geen problemen. Opbouwende kritiek: de pagina is iet wat flets wat kleuren betreft. Veel succes.

Prachtig! alleen (bij mij) doen de tabel achtergronden het soms niet. links onder het menu is de cel niet wit maar doorzichtig.

Ziet er nettjes uit

De achtergrond kleuren is een mac ie/ ns foutje. Die browsers zijn op de een of andere manier iets kieskeuriger he :(

Wat betreft de fletsheid, hoe zou je dat aan pakken??

niet! :wink:

[quote:817f35d97c="Jør"]niet! :wink:[/quote:817f35d97c] Hehe ;p

Ook goed :slight_smile:

Eén stevige kleur is al voldoende om er wat meer pit in te krijgen. Accent-lijntje, onderwerpkopjes. Hoeft niet veel, een beetje maar.

In tegenstelling tot alle voorgaande commentaren zou ik niet veel aan de kleur doen. Dit leest erg prettig omdat er geen afleidende elementen inzitten. Maar misschien zit ik al naar een 'latere' versie te kijken dan alle voorgaande postjes.

Als je net gekeken hebt kijk je inderdaad naar een latere versie. Aan de kleuren/layout is nog niets veranderd, enkel aan de functionaliteit etc...

Dank voor de check :slight_smile:

Ik vind het er mooi uit zien. Een eenheid van kleur vind ik idd een bepaalde rust geven. Dit in tegenstelling tot sites waar elementen lijken te schreeuwen om het hardst. Wat wel belangrijk is, is contrast tussen de letters en de achtergrond en die is hier prima. Prima site dus.