kan iemand helpen met ivisit?

om te registreren voor ivisit moet je een ander e-mail aanmaken (omdat hotmail niet toegestaan is :evil: ) en dan werkt mail niet en ivisit draait zelfs niet onder X :cry: en dan moet je vriendenkring dezelfde folteringen ondergaan om toch maar even te kunne cammen kan iemand mij helpen? :(

Yahoo account en Yahoo messenger wilt ook wel eens helpen.

ivisit draait wel onder OSX maar moet alleen geinsatlleerd worden in de classicmode

inderdaad ivisit werkt zeker onder mac osx zonder probleemen. er is nu al weer een nieuwe versie 2.9a6 <beta> :apple:

Er is geen Classic meer nodig om iVisit te installeren op Mac OS X, deze werkt tevens ook alleen in Mac OS X:

http://www.ivisit.com/media/iVisit29xa6.pkg.sit (dit is momenteel de laatste build)

ik heb het gedownload en geinstalleert maar als ik het open sluit hij direct "ivisit is onverwachts gestopt" kan iemand helpe?

FF doorbijten ispons. het is nog steeds een Beta, maar begint nu toch wat vorm te krijgen. Het is bij meerdere mensen gelukt dus dat moet bij jou ook lukken.

Hoort dit niet in 'software' thuis? Mods, aan het werk. ;)

[quote:af5ccf5767="iSpons"]ik heb het gedownload en geinstalleert maar als ik het open sluit hij direct "ivisit is onverwachts gestopt" kan iemand helpe?[/quote:af5ccf5767]

Misschien toch verstandiger om Panther af te wachten + iChat2 :stuck_out_tongue:

Videoconferencing in iChat…
[b:af5ccf5767][size=18:af5ccf5767]YEAH!!! Hebbe hebbe hebbe[/size:af5ccf5767][/b:af5ccf5767] :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :smiley: