Kan iemand me aan idvd helpen?
Kopen in de Applestore? Bij je lokale Apple Dealer?
[quote:537a380998="niels1984"]Kan iemand me aan idvd helpen?[/quote:537a380998]
apple store rotterdam is open vandaag
[sarcasme] Tuurlijk, lijkt mij trouwens een goed idee om dit forum om te turnen tot een vrijhandels website for software en games. [/sarcasme]
inderdaad, kunnen we dan ook direkt die verschrikkelijk irritante hypocriete houding ten opzichte van illegale software laten varen ?! Alsof 90% van de macosx'ers legale software bezit ? Come on zeg . . . Voor de duidelijkheid : dit is geen pleidooi voor illegale software
Voor €85 krijg je van mij iDVD en de rest van iLife '05 erbij. Moet je het wel zelf komen ophalen. :money:
[quote:758087ae31="levski"]Alsof 90% van de macosx'ers legale software bezit ?[/quote:758087ae31]
Nee. Maar ik wel…
Ik heb nog een iLife '05-pakket over. Nieuw en nog niet geregistreerd (had het pakket gekocht terwijl het ook bij m’n nieuwe iBook inzat). PB me even als je interesse hebt…
[quote="Bas Sandee"][quote:81fbaa32c9="levski"] Ik heb nog een iLife '05-pakket over. Nieuw en nog niet geregistreerd (had het pakket gekocht terwijl het ook bij m'n nieuwe iBook inzat). PB me even als je interesse hebt...[/quote:81fbaa32c9] hoeveel? ikke student zijn...
[mod:84d17f375e="HS-L"]ff voor de duidelijkheid..
op dit forum hebben wij een duidelijk standpunt over illegale software.
u daar gaarne daar aan houden…
[/mod:84d17f375e]
[quote:6b1d4070e9]Alsof 90% van de macosx'ers legale software bezit ? [/quote:6b1d4070e9]
Ik vind alleen dat je regels van het forum in acht moet houden.
Als je een beetje zoekt kun je alles vinden. Alleen niet hier.