kan ik de taal van het menu in mijn ipod veranderen?

is het Ipod m,enu trouwen engels of kan je het ook in het nederlands instellen? [mod:3d31ee6651="HS-L"]titel even aangepast.[/mod:3d31ee6651]

Gebruiksaanwijzing gelezen? RTFM!

je kunt hem bij de instellingen-menu gewoon instellen op nederland...

Je kunt de taal van de iPod probleemloos instellen. Mocht je daar niet uitkomen, neem dan even de moeite om de handleiding die je erbij krijgt te lezen.

En als je nog eens een topic plaatst, kies dan een titel die wat meer zegt over je probleem.

En leer typen.

En gefeliciteerd met je verjaardag!

zie onder mijn bericht

Jezus! Is het dan vandaag onozele kindekes dag ofzo??

thnx

je kunt zelfs je ipod op het chinees en japans instellen...

[quote:d091c390b7="Bas Sandee"]En gefeliciteerd met je verjaardag![/quote:d091c390b7] Waarom is ie jarig? Hij is lid sinds vandaag... maar niet jarig ... leer lezen! :D

[quote:c6122f2a9d="Jello"][quote:c6122f2a9d="Bas Sandee"]En gefeliciteerd met je verjaardag![/quote:c6122f2a9d] Waarom is ie jarig? Hij is lid sinds vandaag... maar niet jarig ... leer lezen! :D[/quote:c6122f2a9d]

Staat in z’n onderschrift… Leer kijken! :stuck_out_tongue:

Dit wordt wel een forum voor azijnzijkerds ..

Die jongen was waarschijnlijk gisteren jarig, heeft een iPod cadeau gekregen, en is té enthousiast over zijn nieuw speeltje dat hij die manual over 't hoofd ziet...

Dit topic is genomineerd om compleet weggegooid te worden.

1. lees de handleiding
  2. kijk op het apparaat zelf of er een optie voor is
  3. gebruik de zoekfunctie van het forum

en aan alle anderen: het is hier geen chatbox.

:cry:

[quote:a9965dec24="Pliep"]Dit topic is genomineerd om compleet weggegooid te worden.

1. lees de handleiding
  2. kijk op het apparaat zelf of er een optie voor is
  3. gebruik de zoekfunctie van het forum

en aan alle anderen: het is hier geen chatbox.[/quote:a9965dec24]

1. Wees vriendelijk voor nieuwkomers, ongeacht de vraag.

:wink:

als je mijn vorig topic had gelezen had je gezien dat ik er van plan ben te gaan kopen.... duss nog niet heb.. :wink:

:money: