Kan ik mijn VGA en LAN kaarten uit mijn PC in mijn MAC???

Kan ik mijn VGA en LAN kaarten uit mijn PC ok in mijn MAC doen of zit daar verschil in???

Ligt eraan wat voor VGA kaart je hebt, een radeon 7000 PC versie is te flashen naar MAC versie. Google doet wonderen.

Met andere woorden; ja..daar zit verschil in ;)

Lan-kaart gaat wel lukken.

Apple VGA kaart in een pc is leuk! doet het ut helemaal niet meer! alleen een reset van het moederboard is dan een oplossing.

Ga er maar vanuit dat het NIET KAN. Er zijn wel experimenten mogelijk en ook veel zaken die wel werken, maar het risico is gewoon te groot dat je iets kapot maakt.

Zorg altijd dat je navraagt bij de fabrikant of het kan.

LAN kaart heb je sowieso niet nodig aangezien elke mac standaard LAN aansluiting heeft, tenzij je een heeeel oude koopt.

[quote:358c100189="colpolyp"]LAN kaart heb je sowieso niet nodig aangezien elke mac standaard LAN aansluiting heeft...[/quote:358c100189]

Volgens mij geldt dat ook voor de video-kaart hoor. :stuck_out_tongue: :wink:

[quote:900f66465d="iRuben"][quote:900f66465d="colpolyp"]LAN kaart heb je sowieso niet nodig aangezien elke mac standaard LAN aansluiting heeft...[/quote:900f66465d]

Volgens mij geldt dat ook voor de video-kaart hoor. :stuck_out_tongue: ;-)[/quote:900f66465d]
Tenzij je een snellere kaart erin wil zetten die enkel voor de PC geschikt is :wink: