kan ik wireless surfen met de topcom wireless desktop box?

ik zou graag willen weten als ik met deze goedkope oplossing volledig wireless op het net kan...

http://www.photohall.be/nl/2_2.cfm?&id=2828

het probleem vormt zich bij de usb-stick… kan ik die gebruiken met mijn ibook?
ik ben wel van plan om een airport extreme kaart te kopen maar voorlopig wil ik het daarmee nog kunnen doen met die stick… zou dat werken?

usb stick werkt niet op een ibook! (of ze moeten er drivers voor geschreven hebben) dus zit je aan een airport of een die door apple ondersteunt is. Misschien weten anderen op het forum nog goedkopere oplossingen?

airport kaartjes van 11mb koop je tweedehands al voor rond de 60 euro. Als je nu ook nog een saneo accesspoint koop van rond de 100 euro ben je klaar. De saneo is volgens mijn weten de enige die uitzend met 100 mw ipv al die anderen die maar 65 of minder uitzenden.

kijk eens op de site van www.ioxperts.com. Die hebben een driver voor allerhande wirelesskaartjes en ook voor usb-wireless modules. Gratis kan ook: http://wirelessdriver.sourceforge.net/

een tweedehands airport kaartje is wel veel handiger/makkelijker trouwens

nuja... ik heb een beslissing genomen... ik heb ongeveer dezelfde pack gekocht maar met zo een laptopkaart er nog meer bij voor maar 10 euro bovenop. die ben ik gaan terugbregen in dezelfde keten maar in een andere winkel en heb gezegd dat die helaas niet werkt op mijn computer en dat ik het kasticket kwijtwas. ik heb zowat 60 euro teruggekregen :lol: . dus de router kost me maar 50 euro, ik heb nog een usb-stick erbijgehad en die heb ik maar gegeven aan mijn vader voor zijn nieuwe stomme toshiba. en heb juist vandaag een airport-extreme kaart (en die was 10 euro goedkoper omdat ik student ben) besteld bij de apple store... zo kost de router en de kaart me maar 160 euro... als dat geen koopje is :-)

nu dus gewoon nog wachten tot de kaart er is dan kan ik zelfs op toilet het forum lezen :slight_smile:

ah en bedankt voor de hulp :smiley: