Hallo
Ik heb van het weekend een verse installatie uitgevoerd en kan nu het programma Iphoto niet openen
Herstart helpt niet !!!
wie weet raad
Hallo
Ik heb van het weekend een verse installatie uitgevoerd en kan nu het programma Iphoto niet openen
Herstart helpt niet !!!
wie weet raad
Krijg je ook nog een bepaalde melding van iPhoto of het systeem?
Of blijft het icoon van iPhoto gewoon op en neer hupsen in het dock?
icoon blijft op en neer huppelen in dock
Kijk eens in de Console logging wat het vuurtje is dat je iPhoto icoon laat huppelen.
in Console ik zie ;
Jul 6 16:31:07 computer-van-irene-de-grood crashdump[249]: iPhoto crashed
Jul 6 16:31:07 computer-van-irene-de-grood crashdump[249]: crash report written to: /Users/Ladyhigh/Library/Logs/CrashReporter/iPhoto.crash.log
dyld: Library not loaded: /System/Library/PrivateFrameworks/iLifeMediaBrowser.framework/Versions/A/iLifeMediaBrowser
Referenced from: /Users/Ladyhigh/Desktop/iPhoto.app/Contents/MacOS/iPhoto
Reason: image not found
Heb je, na de installatie van iPhoto, al Software Update gedraaid?
ik heb een schone installatie gedaan op mijn macbook van het weekend en dat is met Tiger
Daarvoor had ik Leopard erop staan over Tiger heen.
Hoe kun je een Update doen van een programma wat neit opstart
Het lijkt er inderdaad op dat je geen, of de verkeerde versie van, de iLifeMediaBrowser hebt geinstalleerd staan.
Je zegt dat je Tiger “schoon” hebt geinstalleerd? Was dat met iLife, en zo ja welke versie? Heb je daarna Leopard eroverheen gezet? Of een nieuwere iLife?
Maw kun je misschien vertellen hoe/wat je precies hebt geinstalleerd?
Als je een schone installatie doet dan installeerd het systeem toch vanzelf de juiste software
Moet ik nu opnieuw een schone installatie doen?
Ben van plan om Leopard er weer op te zetten.
Wordt Iphoto dan niet overschreven?
ik heb de orginele disc gebruikt voor Macbook
Mac Osx Install Disc 1 Mac OSversion 10.4.6
Mac Osx install Disc 2 Disc version 1.0
[quote:f71d2ab289="Horloge"]Hoe kun je een Update doen van een programma wat neit opstart[/quote:f71d2ab289]
Menubalk Appeltje -> Software Update
Dat ligt eraan. Als je de retail versie hebt van Leopard, dan staat iLife daar niet op. De iLife versie die op je OS X Installatieschijf staat, blijft er dan opstaan.
Als je (uiteindelijk) Leopard op je systeem wilt hebben, kun je beter meteen een schone installatie van Leopard doen. Daarna kun je iLife van je OS X Installatieschijf installeren (“Optional installs”), of van een aparte iLife schijf als je die hebt.
[quote:da82de8ee8="Pieterr"]Als je (uiteindelijk) Leopard op je systeem wilt hebben, kun je beter meteen een schone installatie van Leopard doen.[/quote:da82de8ee8] Tenzij ze alleen de Upgrade-dvd van Leopard heeft natuurlijk. Misschien dat Irene daar wat duidelijkheid in kan/wil scheppen?
[quote:92cd28684a="Hansi2124"]Tenzij ze alleen de Upgrade-dvd van Leopard heeft natuurlijk.[/quote:92cd28684a] [url=http://henkjan.withaar.org/?p=129]Moah[/url].[img:92cd28684a]http://www.babyworld.co.uk/wb2/images/emo/whistle.jpg[/img:92cd28684a]
Hoe bedoel je :? :? :?