Kan mailtje niet verzenden met Mail?

Hey,

Heb iets heel raars met mail. Moest vanavond een belangrijk mailtje de deur uit doen, Klik ik op verzend, gaat ie vragen via welke account (xs4all, macosx, zonnet) ie het moet versturen. Nou gebeurt dat wel vaker, maar welke ik ook aangeef, versturen doet ie niet. Hij blijft in de uitgaandbox staan. Deel mail met mijn lief, kan wel naar hem mailen (getest) en terug wil ook. Dus kwam ik op het heldere idee om dan maar vanaf zijn mailaccount te mailen. Er wordt niet gevraagd naar de account, maar ook hier: versturen ho maar. We hebben ADSL via XS4all, gebruiken allebei mail van macosx.nl. De geadresseerde heeft email van XS4all. De mail bestond alleen uit tekst, geen attachements. Toen ik iemand anders mailde , werd het wel gewoon verstuurd, net als van lief naar mij en vice versa.Hoe kan het dat deze er niet uit wil? Heb het uiteindelijk via hotmail verstuurd, maar frustrerend is het wel.Weet iemand hoe dit kan? Ik word er een beetje erg frustie van… :evil: :cry: :evil: :cry:

Ik heb dit ook wel eens meegemaakt toen ik wilde reageren op een mailtje, dus door een nieuwe mail te maken door in de ontvangen mail op de knop 'aan afz' te drukken. Dan verstuurt Mail de reactie via de account waarin hij is ontvangen. En toen ik dat wilde wijzigen in een andere, namelijk mijn standaard-account, kreeg ik hem ook niet weg. Misschien is dat ook bij jou het probleem?

Het was een geheel nieuwe en verse mail, dus daar kon het m niet aan liggen. de volgende dag kon ik wel naar dat adres mailen, dus kweet gewoon niet wat er aan de hand was. Misschien een storinkje bij XS4all ofzo? Anyhow, het is opgelost. Thnx voor het meedenken! :)