Kan mijn iPod Mini ter reparatie na gebruik Senuti?

Vandaag wilde ik de inhoud van mijn iPod Mini 4G overzetten naar een andere Mac. Ik heb hiervoor het programma 'Senuti' gedownload.

Halverwege het kopieëren sloeg de boel ineens vast. Mijn iPod deed niks meer. Ik heb hem gereset en kreeg toen het ‘Sad iPod’ icoontje met uitroepteken en de link naar Apple’s support site. Inmiddels heb ik ook de diagnostische test uitgevoerd en bij HD test geeft hij inderdaad een FAIL! :frowning:

Ik neem aan dat hij nu ter reparatie kan of is er nog iets dat ik kan proberen? En zou Senuti er iets mee van doen kunnen hebben gehad? Of gewoon vette pech? Balen dat ik hem nu een tijd zal moeten missen :frowning:

Ik weet niet direct of Senuti hier iets mee te maken kan hebben, maar het lijkt precies van wel. Een aanrader voor een gelijk aardig programmatje is Podworks! dat werkt echt perfect! [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/17443]Download Podworks[/url] Wel rot voor je! Floriaan

Heb je geprobeerd om via de iPod Updater ( in de map utilities binnen de map applicaties) je iPod naar fabrieksstaat te brengen?

Dat gaat alleen als de iPod herkend wordt als zijnde aangesloten, wat dus niet het geval is...

als ik jou was zou ik naar de dichtsbijzijnde appelcentre gaan en het probleem uitleggen

maar ik denk dat het repareren wordt :cry:

Probeer hem op starten in firewire mode (opstarten met de l< en >l toetsen) dan herkent je mac hem meestal wel en kan je hem gewoon herstellen. Bij mijn nicht is dit gelukt. Of kan dit alleen bij de 3de generatie ipod?

iPodRip van appfactory werkt prima