kan nederlandse musicstore niet selecteren

Als ik op the netherlands klik opent hij gewoon de Amerikaanse store. Iemand het zelfde probleem? als ik dan ook weer choose store klik komt hij met Le Pay Bas en kom ik in de belgische store uit. :(

jep.. zelfde probleem hier..

hier juist hetzelfde probleem. eerst bleef hij steken op duitse store en nu blijft hij steken op amerikaanse store...

Hier werkt alles naar behoren :lol:

Hee dat had ik ook... Ik wilde vandaag wat Podcasts selecteren en ik vond het al zo vaag dat alles in het Duits stond (behalve de site van de Podcasts zelf, die is in het Engels)

Hier is NL Store gewoon te bereiken.

Podcast Is nu via NL Store te bereiken.

Dat was hier ook zo vanmorgen... persé niet op NL te krijgen tot dat ik inlogte...

Toen floepte ie zo naar de NL-store…

Waarom die ‘grenzen’ daar nog niet weg zijn…

M

is dat sinds kort of tijdelijk? ik heb het namelijk niet zo op de store maar wil wel de nederlandse podcasts kunnen selecteren... en daarbij is hij nog rete traag ook.

Had ik dit weekeinde ook last van... volgens mij zijn ze intern een beetje aan het klooien... of zijn de podcasts zo succeslvol dat de servers een beetje in de war raken.

Ik had de afgelopen dagen meerdere malen de melding dat iets niet ‘available’ was in ‘the Dutch store’ na het klikken op een item binnen de Nederlandse winkel (dus niet van een externe weblink).

Wat zou Apple doen als blijkt dat podcasts de verkoop van deuntjes in hun winkel doet dalen? Ik neem aan dat ze de podcasts zien als een lokkertje voor iTunes Music Store en iPod verkoop,

Ik heb hier sinds de install van 4.9 / podcasting ook last van.... ik heb al de duitse, engelse en nu de zweeds shop voorbij zien komen :(

als je trouwens inlogt (via sign in rechtsboven) dan gaat het opeens weer wel goed…

Het lijkt er op dat het nog steeds niet is verholpen. Het is elke keer weer een verassing in welke store je nu weer beland...

Zou de ze het niet door hebben? Wel een beetje slecht, soms zit echt alles door elkaar, dan kun je opeens met Deense kronen betalen in de Franse store… Of zou het aan de podcasting functie liggen, ik heb ze namelijk wel uit verschillende stores gehaald (USA en NL). Maar goed, dat lijkt me ook sterk. Hopelijk wordt het snel opgelost.

[quote:70657dafff="Sybren"]Het lijkt er op dat het nog steeds niet is verholpen. Het is elke keer weer een verassing in welke store je nu weer beland...

Zou de ze het niet door hebben? Wel een beetje slecht, soms zit echt alles door elkaar, dan kun je opeens met Deense kronen betalen in de Franse store… Of zou het aan de podcasting functie liggen, ik heb ze namelijk wel uit verschillende stores gehaald (USA en NL). Maar goed, dat lijkt me ook sterk. Hopelijk wordt het snel opgelost.[/quote:70657dafff]

zie mijn ’ oplossing’ in eerder bericht. als je inlogt dan gaat het wel weer goed en kom je in de nl shop uit…

[quote:d95df0945a="EwaldK"]zie mijn ' oplossing' in eerder bericht. als je inlogt dan gaat het wel weer goed en kom je in de nl shop uit..[/quote:d95df0945a]

Soms kom ik, als ik inlog met mijn Nederlandse account, nog in de Amerikaanse store… Ik heb het wel te pakken :smiley: Maar soms doet i het ook wel weer …raar…

[quote:aa0cf5ddbc="EwaldK"][quote:aa0cf5ddbc="Sybren"]Het lijkt er op dat het nog steeds niet is verholpen. Het is elke keer weer een verassing in welke store je nu weer beland...

Zou de ze het niet door hebben? Wel een beetje slecht, soms zit echt alles door elkaar, dan kun je opeens met Deense kronen betalen in de Franse store… Of zou het aan de podcasting functie liggen, ik heb ze namelijk wel uit verschillende stores gehaald (USA en NL). Maar goed, dat lijkt me ook sterk. Hopelijk wordt het snel opgelost.[/quote:aa0cf5ddbc]

zie mijn ’ oplossing’ in eerder bericht. als je inlogt dan gaat het wel weer goed en kom je in de nl shop uit…[/quote:aa0cf5ddbc]

ik heb al een apple ID, maar als ik daarmee wil inloggen zegt ie dat die ID nog ff gereed gemaakt moet worden voor de music store… en dan kom ik dus steeds niet op de nederlandse store uit…