Kan niet inloggen Landal netwerk

Hoi,

Ik heb een klein probleem, ben op het moment op vakantie en wil inloggen op het draadloze netwerk van Landal green parks. Heb mijn inlogcode, maar het lukt niet via snow lepeard. Het rare is dat het wel kan via windows xp (bootcamp).
Waar kan dit aan liggen?

Ga toch lekker vakantie vieren! Nee, iets meer info is welkom: welke browser gebruik je, waar gaat het precies mis, krijg je een foutmelding, wat gebeurt er? We kunnen met de info die je gegeven hebt vrij weinig.

Gebruik firefox, moet dus inlogcode en wachtwoord invoeren in het opstartscherm van Landal. Hij geeft dan invalide code aan. Dit terwijl het via xp en internet explorer geen probleem geeft. Code is dus juist. Heb er geen safari meer opstaan!!

Grote kans dat dit aan Firefox ligt dus (of eigenlijk aan de website die er niet voor geschikt is). Probeer toch op een of andere manier aan Safari of Chrome te komen om het daar eens mee te proberen. (evt. downloaden via bootcamp en dan installeren op je Mac OSX)

-

Mischien een pop-up blokker die er voor zorgt dat je landal pagina een popup pagina waarmee ingelogd kan worden wordt tegengehouden.

Ligt niet aan SL ik heb geen problemen gehad, via Landal netwerk en safari werkte perfect.

Toch maar even safari herinstalleren dan, ga ik nu proberen.

[quote:3fbf300fe3="queenfan"]Ligt niet aan SL ik heb geen problemen gehad, via Landal netwerk en safari werkte perfect.[/quote:3fbf300fe3]

Dat zouden we dan bij alle computer problemen kunnen zeggen :wink: ‘Bij mij werkte het, dus het werkt bij iedereen’. Dan zouden er namelijk geen bugs in software zitten.

Want Nick? Dit is enkel een bevestiging dat het wel op sl wel werkt, zodat dat alvast uitgesloten kan worden.

[quote:cee474d1f0="Panda"]Want Nick? Dit is enkel een bevestiging dat het wel op sl wel werkt, zodat dat alvast uitgesloten kan worden.[/quote:cee474d1f0]

@Panda:
Waarom doet die muis het niet? Bij mij werkt het wel gewoon op SL
Waarom werkt Mail niet bij hem, en bij mij wel?
Mijn netwerk doet het wel, ik heb ook Leopard

Snap je mijn punt? Dus al deze bovenstaande problemen ligt niet aan (Snow) Leopard maar aan de topicstarters? Er zijn duizenden variabelen wat bepaald of iets wel of niet werkt. Je kan niet op basis van een eigen waarneming stellen dat het overal zo is. Dat is een generalisatie: een drogreden.