Kan niet meer inloggen op macbook!

Ik heb mijn macbook herstart, nu vraagt ie opeens om mijn hoofdwachtwoord dat ik 100% zeker juist invul, maar toch zegt ie dat het fout is!

Wat moet ik nu doen? Ik geraak niet meer op men computer :frowning:

http://support.apple.com/kb/HT1274?viewlocale=nl_NL&locale=nl_NL

Als je de zoekfunctie had gebruikt zal je zien dat er al verschillende topics over zijn.

Start de computer op vanaf de installatieschijf van Mac OS X (met een versie die zo dicht mogelijk bij de geïnstalleerde versie van Mac OS X ligt). Doorgaans kunt u vanaf de installatieschijf opstarten door deze in uw computer te plaatsen, opnieuw op te starten en de C-toets ingedrukt te houden. U kunt ook de schijf in de computer plaatsen en in het hoofdvenster van de schijf op het installatie- of herstelsymbool klikken (waarna de computer vanaf de schijf wordt opgestart zonder dat u de C-toets ingedrukt hoeft te houden). U kunt ook gewoon Opstartbeheer gebruiken.

Als ik C ingedrukt houd bij het opstarten met de cd er in, dan blijft men macbook gewoon herstarten…

Had de verkeerde cd gebruikt, ben nu in het menu geraakt en heb het wachtwoord opnieuw ingesteld. Ik zet de mabook uit en weer aan en bij het inloggen vul ik dat wachtwoord in, maar opnieuw is het verkeerd..

heb je misschien een Firmware wachtwoord ingesteld? :sealed:

Ik heb precies het zelfde, alleen ben ik toen mijn instalatie cd gaan opzoeken en daar heb ik het wachtwoord aangepast van mijn admin ook wel root, en ik had gekeken ook terplekken welke acounts er nog stonden nou alleen root, ik ben ingelogt met root en ging kijken of mijn bestanden er nog stonden die stonden er nog alleen waren alle verdere acounts verdwenen ik had er maar 1 daar niet van. Dit ben ik gaan kijken onder systeemvoorkeuren en dan accounts. maar als ik in de map gebruikers ga kijken zie ik al mijn bestanden onder de naam sebas maar wanneer ik dit intypt zegt die fout en mijn wachtwoord is gewoon 100% goed.