Kan niet meer opstarten na installatie OSX over OS 9...

ik heb MAC OS X geinstalleerd op imac ik had mac os 9 erop staan voor de installatie na de installatie herstarte het systeem er kwam een appeltje maar dan een verbod een cirkel met een streep door ik kan niet opstarte !!!!!!!!!!!!! ook al ALT geprobeerd vindt alleen mac os X (maar werkt niet )

WAT MOET IK DOEEN !!!

[mod:f035d1b4ab=“iRuben”]Titel aangepast… “HELP!!!” kan overal op slaan…[/mod:f035d1b4ab]

Wat je moet doen is :

A : Een andere titel voor dit onderwerp!

B : Clean Install doen, gewoon nog een keer MacOSX installeren.
(Ik weet niet wat je er precies op wilt hebben en wat niet, maar een schone installatie gaat gewoonlijk altijd goed)

Dennis

Ik heb dit een keer meegemaakt, bleek dat de originele Mac OS X Install cd's niet helemaal in orde waren voor die iMac....

Met een andere set install cd’s lukte het toen wel. :?

[quote:eb2e78d5b1="El_Oy"]Ik heb dit een keer meegemaakt, bleek dat de originele Mac OS X Install cd's niet helemaal in orde waren voor die iMac....

Met een andere set install cd’s lukte het toen wel. :?[/quote:eb2e78d5b1]

Ik heb ook vreselijk veel ellende gehad na een schone installatie van OS X vanaf ORIGINELE Jaguar CD’s. Alle problemen waren inderdaad verdwenen na een nieuwe installatie vanaf de Jaguar CD’s die bij de iBook werden geleverd. Het kan dus inderdaad een wereld van verschil maken van welke CD’s je de installatie doet.

Zit de firmware update er op?

nee

ik heb niets nieuw van hardware geinstaleerd …