Kan niet quoten/citeren

Iedereen kan het, iedereen doet het… een zinnetje quoten uit een eerder bericht op het forum

Maar ik NIET.

HOE DOE IK DAT? Ik druk op het woord citeren onder het bericht en verwacht dan dat het bericht opplopt in het reageervenster. Of dat er iets gebeurt.
Of werkt het totaal anders? Ik zit voornamelijk op het forum met iOS

Nou… roept u maar!

brouw139 op 18 oktober 2020 om 11:58<

Iedereen kan het, iedereen doet het… een zinnetje quoten uit een eerder bericht op het forum

Maar ik NIET.

Linksonder de reacties staat “Citeer”. Je moet wél ingelogd zijn op OMT.

ja, die zie ik.
en ik ben ingelogd. althans, in het bolletje rechtsboven staat de eerste letter van mijn achternaam.
als ik er op klik staat er ook de optie log out… dus ik moet wel ingelogd zijn…

raar!

Kun je hier niet op klikken dan?

Als je daarop geklikt hebt, moet je naar onder scrollen, naar het veld waar je je bericht kan typen. Als het goed is staat daar dan het citaat klaar:

iOS mag daar geen onderscheid in maken; daar werkt het precies hetzelfde in een webbrowser. De enige uitzondering is de OMT app. Daarin kun je niet citeren.

helaas. dat zou voor de hand liggen. de aanwijspijl verandert in een ‘tekstverwerkcursor’ en klikken doet niets

Gebruik je de OMT app of een browser?

(in een browser werkt het precies als hierboven omschreven; net getest)

(in de OMT app kan je helemaal niet citeren)

MacOS 10.14.6
safari 14.0.1

Misschien moet je Safari eens resetten…

ik gebruik safari op macOS. en heb van de week een clean Install gedaan.
dit probleem was er ook al VOOR de clean Install. maarrrrrrr… ik ga even kijken of ik deze schoonmaak ook in macOS kan dan. zo terug

nope. cookies en cache gewist. geen verandering

Getest in ios.
Citeer werkt ook niet.
Heb het scherm even gefilmd. Je ziet dat de link wordt aangetikt en bij ‘privé bericht’ zie je dat een nieuwe pagina laadt… ik onderbreek dat.
ook bij citeer zie je het aantikken. maar er verschijnt niets in het tekstvak
https://share.icloud.com/photos/0Ux-YLzs_8BLJ8UfwGub6OrVA

Wacht even. Het werkt bij jou niet in zowel macOS als iOS ???

klopt. (blijkt).
ik zit nooit op het forum op mijn iPad denk ik… dus zag het daar nooit…

Ik heb je account opnieuw geautoriseerd, Kun je eens uitloggen en opnieuw in OMT inloggen en het nog eens proberen?

helaas…

net getest in Chrome. werkt ook niet… je zou denken dat het probleem hier ligt.
wat zou ik nog meer kunnen testen?
andere verbinding?

verandert ook niets…

ik kan overigens wel leven zonder citeren…

gelukkig, want ik ben het spoor compleet bijster. Ik weet zeker dat het aan jouw (computer of account) kant ligt.

ik zal zo eens op een andere computer inloggen. Wel bedankt voor je actie!

okay, op mini van mijn vriendin.
precies hetzelfde!

night!
ik heb van heel lang gelden KENNELIJK nog een andere account op het forum. usernaam “jantje bee”

citeren werkt daar WEL. is een kwestie van aanklikken en de browser schiet meteen naar het berichtveld! helpt dat?