Volgens mij hebben er niet veel meer mensen last van, want ik kon niks vinden op het forum, maar het volgende:
Sinds de update naar iOS 8 kan ik notificaties die bovenin mijn scherm verschijnen, niet meer naar boven ‘swipen’. Hij blijft als het ware staan. Ik krijg hem dan alleen weg door op de Home-knop te drukken. Volgens mij helpt het ook als ik hem eerst iets naar beneden trek en dan naar boven, maar het werkt niet meer zoals het eerst deed.
Heb ik ook last van, maar dan alleen bij whatsapp en andere third party apps.
Ik denk dat het bij mij aan whatsapp ligt. Want de app werkt sowieso erg buggy op een iPhone 6+.
Ergens wel fijn om te horen dat er meerdere last van hebben, want dat betekent dat het aan Apple ligt. Raar dat hier niet meer nieuws/informatie over is.
Hopen dat het opgelost wordt in 8.0.3.!
Een iPad 2 hier nog niet geüpdatet, want woensdag komt er een iPad 4 voor in de plaats.
Maar geen enkel probleem om de balken bovenaan omhoog te ‘duwen’ maakt niet uit van welke app dat is, Apple of thirdparty werkt allemaal zoals het hoort.
Goed mogelijk dat het (enkel) op de iPhone mis gaat, of dat er met 8.0.2 een nieuw beestje ingeslopen is.
Als tijdelijke oplossing kun je een keer op de homeknop drukken als je hem niet weg kunt swipen, dit is de enige manier hier om ze weg te krijgen. Is bij mij eigenlijk alleen bij third party apps. Hopelijk lossen ze het op.
Same here… ook bij third pary apps. Bij snapchat en whatsapp heb ik er het meeste last van.
Ik had er bij 8.0.0 ook al last van en had eigenlijk gehoopt dat dit eruit gehaald zou zijn bij 8.0.2 maar dit is niet het geval!
Hopelijk is Apple op de hoogte van deze bug.
Ik heb een ander vaag probleem. Als ik notificaties naar beneden veeg, en ik open een whatsapp bericht, dan opent hij soms een andere app. Is sinds ios8, en ook onder 8.0.2.