Kan Quark XPress bestanden niet openen in Indesign

Zie titel. ik krijg de melding:

"Cannot open the file “mijn document”. Adobe Indesign may not support the file format, a plug-in that supports the file format may be missing, or the file may be open in another application.

Gebruik Quark XPress 6 en InDesign 2 en CS. Ook als ik mn quark bestand bewaars als een oudere versie (versie 4) dan lukt het niet.

Zit er 1 van de Quark extenties in de weg of zo?

hellup!
:frowning:

[quote:c525a7dbce="iNick"]Zie titel. ik krijg de melding:

"Cannot open the file “mijn document”. Adobe Indesign may not support the file format, a plug-in that supports the file format may be missing, or the file may be open in another application.

Gebruik Quark XPress 6 en InDesign 2 en CS. Ook als ik mn quark bestand bewaars als een oudere versie (versie 4) dan lukt het niet.

Zit er 1 van de Quark extenties in de weg of zo?

hellup!
:([/quote:c525a7dbce]

Dat is hier wel vaker aan de orde gekomen dacht ik zo 8)

Als eentalig Quark 4 bestand opslaan is waarschijnlijk de oplossing.

∴ NA-NIL-IN ∴

hey

Het document is toch wel als 1 taal bewaard???

anders doet ie het niet.

greetzz

InDeisgn2 en InDesignCS kunnen alleen XPress 4 docs openen. Helaas kun je vanuit XP6 niet bewaren in XP4

Je kunt exporteren naar pdf, openen in ullustrator en die weer kopieren naar InDesign.

Maar da’s natuurlijk niet wat je wil?

Je kunt inderdaad enkel versie 3 en 4 QXPress bestanden inlzen, en inderdaad enkel als het maar in 1 enkele taal staat (vnuit Passport) EN er geen 'speciale' Xtensions zijn gebruikt (bv Alap ImagePort etc).

RTFM! zeggen we dan he :wink:

Thanx, dat was het hele probleem inderdaad. Alleen versie 3 of 4 kunnen geopend worden in InDesign.....