kan quicktime widescreeen aan

weet iemand hoe je in quicktime pro fullscreen volledig scherm kan gebruiken ik bedoel dus die zijkanten die zwart blijven of het beeld tot daar uitgerekt kan worden mijn powerbook is widescreen en ik zou het mooier vinden om in quicktime of in widescreen met 16:9 balk erbij of echt full full screen

iemand een mogelijkeheid (behalven mplayer en vlc)

Appeltje F ???

jah maar dan heb ik aan de zijkanten van die zwarte balk oftewel 4:3 op een 16:9 scherm

Dan is dat filmpje niet 16:9. Overigens zijn de powerbooks 15" niet 16:9 maar 16:10,67=3:2. Dat uitrekken zoals op breedbeeld TV's kan QT niet. Dus je zult het fimpje moeten converteren naar 3:2. Maar misschien bestaat er wel een andere player die dat wel kan of misschien is er wel een plugin voor QT. Zoek en ge zult vinden.

Zie [url]http://www.apple.com/downloads/macosx/video/widescreenmovieplayer.html[/url]. Irritant overigens dat Apple's DVD Player deze feature wel heeft, maar Quicktime dan weer niet... Aan de andere kant is Quicktime redelijk goed in het syncen van de video met het beeld, terwijl DVD Player nogal hakkelt in PAL.