Kan software-CD voor Mighty Mouse niet lezen!

Mijn PowerBook DVD-drive heeft kuren: ik heb net mijn Mighty Mouse gekregen, maar ik kan de software niet installeren. Kan iemand mij off-line de .dmg even sturen?

BertT

laat eens weten hoe dat ding het doet ... ben zeer benieuwd... ik wacht wel op een draadloze versie

:( Ik krijg um helaas pas morgen, dan kan ik je wel ff de dmg sturen.

Ik heb hem ook net binnen gekregen en ben er op dit moment al mee aan het werken! Toch wel super hoor vind ik!

Trouwens je kan ook op het scroll bolletje klikken en daar een functie aan geven

Ben nu al 10 minuten ermee aan het werken en ligt wel lekker.

Zal straks (als ik wat tijd vind) enkele fototjes uploaden

[quote:38a2d9f692="BertT"]Mijn PowerBook DVD-drive heeft kuren: ik heb net mijn Mighty Mouse gekregen, maar ik kan de software niet installeren. Kan iemand mij off-line de .dmg even sturen?

BertT[/quote:38a2d9f692]

Ahja, sorry vergeten antwoorden hierop.
De Installer is wel vrij groot hoor! Zo’n 50 MB! En dit enkel voor de muis drivers! :frowning:
Is dus wel vrij moeilijk door te sturen…
Probeer eens op andere mac?

Zijn die drivers dan niet op de Apple site te krijgen? Nee, niet dus, zie ik nu. Die van mij is gisteren geshipped, zou hem dus vandaag kunnen krijgen. Mocht je het probleem dan nog hebben, zet ik het wel ff op m'n server. Dat wordt dan vanavond op z'n vroegst.

[quote:dc264927cb]philippo

Zijn die drivers dan niet op de Apple site te krijgen?[/quote:dc264927cb]

Staat er nog niet op!

[quote:c1e79111ed="TheBT"][quote:c1e79111ed="BertT"]Mijn PowerBook DVD-drive heeft kuren: ik heb net mijn Mighty Mouse gekregen, maar ik kan de software niet installeren. Kan iemand mij off-line de .dmg even sturen?

BertT[/quote:c1e79111ed]

Ahja, sorry vergeten antwoorden hierop.
De Installer is wel vrij groot hoor! Zo’n 50 MB! En dit enkel voor de muis drivers! :frowning:
Is dus wel vrij moeilijk door te sturen…
Probeer eens op andere mac?[/quote:c1e79111ed]

Stuur de .dmg op via www.dropload.com
Deze site laat je bestanden tot 100 Mb via http naar een email adres sturen. Werkt perfect.

[quote:80c0d1e1da]MacBjornStuur de .dmg op via www.dropload.com Deze site laat je bestanden tot 100 Mb via http naar een email adres sturen. Werkt perfect. [/quote:80c0d1e1da]

Dit wist ik nog niet. Kan n u via andere computer in de buurt het naar mijn gmail account sturen!

Allemaal bedankt!

BertT

[quote:07d5500d6f="BertT"]Mijn PowerBook DVD-drive heeft kuren: ik heb net mijn Mighty Mouse gekregen, maar ik kan de software niet installeren. Kan iemand mij off-line de .dmg even sturen?

BertT[/quote:07d5500d6f]

BertT, ben bezig de software aan het uploaden naar mijn server, binnen een uurtje zal die erop staan. Ik stuur je dan wel een berichtje met de link ernaar. :wink:

Voila ik heb het .dmg bestand geupload naar mijn server. Het adres heb ik je gestuurd in een privé berichtje (kwestie van mijn server niet te overbelasten) :)

Moesten er andere geinteresseerden zijn vraag maar, dan geef ik het adres ook door, staat nu toch op de server :wink: