Kan vreemde app niet verwijderen

Sinds vanmiddag staat er ineens een rare app op mijn telefoon die ik niet kan verwijderen (zie foto).
Iemand enig idee hoe ik van deze app af kan komen? Heb al meerdere keer gereset maar werkt niet.

Ik zie wel meerdere rare apps. Welke bedoel je? Die niet volledig is gedownload?

En het lang indrukken van de betreffende app is voldoende om het te verwijderen. Probeer anders eens een herstart van het apparaat, misschien wordt de download daarna afgemaakt.

En als je daar klaar mee bent kun je die broek ook meteen verwijderen. ?

Ja die app onderin bedoel ik, de rest van de apps zijn gewoon normaal die ik gebruik, heb al meerdere keren proberen te verwijdefen en lang ingedrukt te houden om download te annuleren, maar geen reseultaat heb telefoon Ook al meerdere keren uit en aan gezet en gereset

[offtopic]
Sinds wanneer ben jij Gordon, @Shmoo? :stuck_out_tongue:
[/offtopic]

Nog 2 mogelijkheden:

1. Als de app nog steeds op je homescreen blijft staan, probeer tijdelijk uit te loggen uit de App Store (Instellingen > iTunes & App Store > klik op je inlognaam en kies ‘Log uit’). Open nu de App Store en ga naar de ‘Featured’ sectie. Scroll omlaag en klik op ‘Log in’ en gebruik je huidige Apple ID. De vastgelopen download zou nu opnieuw moeten beginnen.
  2. Nog steeds rare icoontjes of vastgelopen downloads, verbind dan je iPhone met je Mac en open iTunes. Ga naar de app Store en installeer de app waarmee je problemen had, opnieuw. Na de download moet je je iPhone syncen.

Het was een app die ik via internet had gedownload met een link, dus via app store gaat hem niet lukken denk ik

Is jouw iPhone gejailbreaked dan? Want anders kan je via een link alléén op de App Store terecht komen.

Nee niet gejailbreaked, ik klikte op link en toen stond er installeren of cancel en ik klikte perongeluk op installeren, sindsdien staat het zo.

?

Dan zou ik die link wel eens willen zien. Want hoe jij het beschrijft, is op een iPhone niet mogelijk.

het was zo’n link van tutuapp, als je dan op download klikt, krijg je installeren of cancellen

Hopelijk heb je een recente backup. Want dat gaat volgens mij de enige oplossing worden om er vanaf te komen.

Nope… van 22 juli…

Wat je nog kan proberen is de geschiedenis van Safari te verwijderen: Instellingen > Safari > Wis geschiedenis en data

Haha, ben jij even lekker door jezelf gefucked!

Maar als je nou dat dat Tutu profiel verwijdert, zal die app ook wel verdwijnen, lijkt me.

Ik wordt echt oud nu, moest opzoeken wat tutu (naast de aartbischop en het ballet outfitdinges) was…
Nooit dingen downloaden of proberen die zo vreselijk vaag zijn…

Heb geen profiel van tutu want de app is dus niet gedownload…

En ik weet niet of je iOS10 gebruikt, maar…

[quote]Q:I have paid for TutuApp, but it cannot install sucessfully.
A:This was because the unstable server.Please go to our official website to redownload again and you will not have to pay for it this time.You could also shift your network to see if it is network problem.(P.S. IOS 10 users is unable to install)[/quote]
(en nog slecht Engels ook!)

En speciaal voor @Pete.Z:
http://www.techulator.com/resources/16105-TuTuApp-Review-Is-it-safe.aspx

En dit is ook wel bedenkelijk:

Misschien dat je eens wat meer informatie kan geven, ipv elke keer een snipper toewerpen.
Om te beginnen, iets wat je altijd moet geven: welke hardware en welke versie van het OS (iOS).
En geef bv eens de link naar waar jij ‘die app’ vandaan hebt, en hoe heb je dat gedaan.

Als ik iets wil downloaden van Tutu, dan download ik eerst een profiel en moet deze installeren. En dat is ook wel logisch, want dat is -in principe- de enige manier naast de App Store om apps binnen te krijgen. Bij mij lukt het installeren van het profiel al niet eens. Gelukkig :wink:

Dus check even of er geen profiel van Tutu bij jou op staat. Instellingen>Algemeen>Apparaatbeheer.

En dat niet installeren wordt denk ik door Night verklaard hierboven.
Überhaupt verbazingwekkend dat mensen hun hele dure iPhone, en hun nog waardevollere info, bloot willen stellen aan onduidelijke bronnen (zeg maar gerust: malafide bronnen) om een paar euro te besparen op (gejatte) appjes!!

En de Chinese achtergrond is ook geen hint? :wink:

@ojeroeno: misschien je nickname in ‘o o jeroen’ veranderen? :evil: :stuck_out_tongue: :wink: