Kanariesuggesties.

Ik he een gele kanarie en ik zou die graag willen horen zingen. Nou zit er in het andere kooitje een witte die wel zingt en mischien dat die gele daarom z'n bek dichthoudt. Is hier iets aan te doen of hebben jullie een goede oplossing?

Doe het 'm eens voor! [img:23b1424465]http://www.weeklyreader.com/readandwriting/content/binary/bigbird.jpg[/img:23b1424465]

De witte gewoon langzaam wurgen met je blote handen... meestal gaat de gele dan wel zingen.

:P

Verdomd... daar komt ook een bruine aan. Snel de kooi in stoppen. Mischien heeft die het op z'n geweten. :lol:

Many people acquire canaries for a single purpose: to hear them sing. While there are many beautiful song birds available to collectors and hobbyist, canaries are renown world-wide for having the most intricate, pleasing, and longest songs in the finch world. Often purchasing a canary from a retail store does not guarantee this however. Canaries need to learn their songs from their fathers, or other males while they are growing up. They can, and do, mimic other songs to some degree, even adding them to their own repertoire of lyrics when performing their mating calls.

The best way to make a canary sing, is to have one or more males nearby that already sing. Housing them together is not optimal because if a male is singing, he’s trying to attract a mate. Having another male present in his “territory” may be taken as a challenge to his breeding grounds and a fight may ensue. Hearing the constant songs of the “competing” males will eventually entice him into song.

Zou die witte dan geen "Gay" zijn? :?

Je kan ook even de gele knijpen. Dan gaat die vanzelf zingen. Niet te hard want dan hoor je hem nooit meer zingen :innocent:

De bruine is net weer uit m'n handen gegleden...... :o

De gele heeft zijn vader waarschijnlijk nooit gekend. [quote:8b230fe81b]Canaries need to learn their songs from their fathers.[/quote:8b230fe81b]

[quote:83912459b4="Turbanus"]Ik heb een gele kanarie en ik zou die graag willen horen zingen. Nou zit er in het andere kooitje een witte die wel zingt en mischien dat die gele daarom z'n bek dichthoudt. Is hier iets aan te doen of hebben jullie een goede oplossing?[/quote:83912459b4]

Je pakt de gele kanarie en stopt deze tot net onder de snavel in een witte pot verf. Even drogen en daarna kijken of het resultaat heeft. Anders misschien zangzaad?

Hmm, dan begint wel weer de dierenbescherming te zeiken :?

[quote:347bd91657="MacApp"]Hmm, dan begint wel weer de dierenbescherming te zeiken :?[/quote:347bd91657] Je moet niet alles voor een open raam doen. :wink:

[quote:5f961492f2="Yaris"]De gele heeft zijn vader waarschijnlijk nooit gekend. [quote:5f961492f2]Canaries need to learn their songs from their fathers.[/quote:5f961492f2][/quote:5f961492f2] whahaha :wink: jolig topic... :)

Zoals ik eerder al zei: wurg dat witte kreng! :evil:

Ja maar die bruine....... :innocent:

Hmm, die moet je verdrinken. Anders is het ook saai om ze steeds te wurgen :evil:

Nu ga ik lekker slapen, weltrusten en tot morgen! :smiley:

Kanariezaag op de vloer...... :mrgreen:

Op [url=http://users.skynet.be/woutvgils/]deze[/url] vreselijk foute site staat wat kanariegezang, misschien eens heel hard opzetten? :evil:

[quote:a6d3b9d76f="Sgt. Peppers"]Op [url=http://users.skynet.be/woutvgils/]deze[/url] vreselijk foute site staat wat kanariegezang, misschien eens heel hard opzetten? :evil:[/quote:a6d3b9d76f]

Dat doet gewoon pijn aan je oren :stuck_out_tongue: