kapotte HD en nu

Hoi!

Mijn 250GB hard drive uit mijn iMac is stuk. Zelfs Disc Warrior 3.03 komt niet verder dan stap 5. Geeft ook aan dat er een disc malfuction is.

Nu staat er data op de schijf die ik echt graag terug wil. Heeft iemand evaring met de stap die disc warrior heet? Ik weet dat er bedrijven zijn die data recovery doen maar ik hoor dat dat heel duur is. Ik wil er best geld voor uitgeven maar ik zou eerst wat ervaringen van andere horen.

Thanks

Met Data rescue X kan je bestanden van een beschadigde schijf halen..... heeft mij al een keer gered van een total loss...

Is gewoon te vinden op versiontracker.com

Inderdaad, probeer Data Rescue X, daar heb ook ik hele goede ervaringen mee. Doet je schijf nog wel iets? Is hij te bereiken?

Ik zie de schijf wel maar kan hem niet mounten op de iMac zelf of via FW op een nadere mac.

Maar ga nu Data Rescue X proberen. Hou jullie op de hoogte!

raar maar waar, ik heb door m`n schijf steeds te koelen ( koelkast ) alle belangrijke info er af gekregen, dus een tijdje in de koelkast, ( wel uit m`n G4 gehaald) en dan snel weer 5 á 10 minuten kunnen gebruiken....

Ik heb data van een schijf kunnen halen door een ventilator op de schijf te richten. Die bleef daardoor ook lekker koel.

Data Rescue heeft 4 dagen nodig gehad om een Thorough en Content Scan te doen. Dat was vannochtend klaar maar nu heeft ie nog twee dagen nodig voor de CBR?? Data post processing nodig. Wat komt hierna.....? Weet iemand dat!

Geen idee... :? Stuur anders een email naar Prosoft. Succes!

Mijn foto's zijn eraf... Godzijdank. Nu nog mijn documenten en dan hou ik mee op. Het duurt echt dagen.

Iedereen onwijs bedankt en vooral voor de DATA RESCUE X tip!

Meneer Guggenheimer

Als Data Rescue X er zolang over doet (en DiskWarrior er niets mee kon), dan was het wel een flink probleem... :? Fijn dat je toch nog data terug kunt krijgen! :D