kapotte IMac 233

Hallo allemaal,

Ik heb gisteren voor 65 euro een Imaccie 233. Toen ik hem op ging halen heb ik hem goed bekeken. Alles werkte gewoon. Startte nog wel redelijk snel op (Os 9.2), zat een infrarood poort op en draaide ook gewoon goed. Kortom: een leuk dingetje om naast mijn eMac te zetten. Ik neen hem mee naar huis, doe er geen gekke dingen mee, wil hem aanzetten en hij doet gewoon niets meer. Hij start gewoon helemaal niet meer op. Ik dus vet balen! Ik heb hem nu helemaal open gemaakt maar heb er natuurlijk de ballen verstand van.

Nu is mijn vraag: weet iemand een adresje waar ik dat ding, voor een bedrag dat hij nog waard is, kan laten fixen???

Je hebt toch gecontroleerd of er spanning op stond. ... als je via een stekerdoos gaat... die zit ook in het stopcontact ? :P

Kan dom klinken maar heb al een paar keer computers/printers gaan moeten repareren door gewoon de steker in het stopcontact te steken. :stuck_out_tongue:

Natuurlijk heb ik dat als eerste gedaan gedaan. Ik heb zelfs met een spanningszoeker gecontroleerd of er spanning bij de travo zit. Alleen verder dan dat kom ik echt niet.

Stap in je auto en rijdt snel naar de Klokhuisdag, daar kunnen ze je imac voor je nakijken voor een vriendenprijsje, namelijk het lidmaatschap van de stichting klokhuis.

Hoef je alleen maar lidmaatschap te betalen? Hoeveel kost dat? En dat is zeker alleen vandaag, de dag waarop ik zeker niet weg kan..... :cry:

http://www.klokhuis.nl/

Ok, dat wordt dan niet eerder dan 28 augustus. Ik wil daar dus liever niet op wachten. Daar heb ik niet echt het geduld voor. Ik hoop dat jullie dat begrijpen.

Nog iemand suggesties?

Skilip, maar vertel eens. stond er dan ook spanning op de voeding toen je gecontroleerd hebt? (heb je niet verteld) Brand er nog een startknop lampje ergens bij het opstarten? groen ? oranje? Heb je hem een tijd van de stroom gehad voor je dat kontroleerde?

Ik heb hem al gefixed. Alle stekkertjes aandrukken en voilá! Evengoed allemaal bedankt!