Kapotte toets PB: help/suggesties?

Sinds enige tijd alweer is de - (min) toets van mijn PB (17" 1.33) kaduuk :cry: . Nu ben ik inmiddels best afhankelijk van mijn liefje :wink: geworden, en ben ik ook nog eens bezig met diverse klussen Zoals je bergijpt sta ik niet te trappelen om mijn PB naar Apple terug te sturen. Ook niet vanwege de diverse spookverhalen die ik met enige regelmaat hoor over spullen die (licht) beschadigd geretourneerd worden. Mijn vraag is dan ook:

• niet eigenwijs zijn en toch opsturen zodat Apple een nieuw keyboard plaatst? (valt nog onder garantie immers)
  • heeft of weet iemand een losse - toets?
  • evt andere oplossing?

ik ben jullie weer zeer erkentelijk

thanx!

Nou als alles nog onder de garantie valt zou je het eens kunnen wagen een mac - winkel in te lopen. Ik ben bij LJS in Den Haag wel eens binnengewandeld ... en daar repareren ze ook gewoon als je garantie hebt ... ik zou van te voren eerst ff bellen ... Lijkt me een kleine operatie ... Dus misschien zeggen ze wel ... die toets klussen we er wel ff in terwijl je wacht ...

je kan in amerika : http://www.wegenermedia.com/parts.htm verschillende delen voor je PB kopen.

Succes.

in Nederland is ernamelijk heel erg moeilijk om aan een apparte toets te komen.
Wel aan een toetsenbord volgensmij.

ga naar MacHouse in rotterdam, amsterdam of woerden. Daar doen ze aan service alsje binnenkomt. Volgens mij ook wel aan dingen die zij zelf niet hebben verkocht.

M'n vriendin heeft exact hetzelfde gehad met haar iBookje, maar dan de S-toets (ik heb 'm wel omgewisseld met de "Fn"-toets :) ) Ze heeft via Mac Rotterdam een nieuw toetsenbord geregeld, zonder dat ze d'r iBook hoefde in te leveren; na een week of wat -ze hadden ze niet meer op voorraad- kon ze langskomen en werd 'ie ter plekke vervangen.

Kijk hier heb ik wat aan.... thanx!!!

greetz Imagic