kazaa server - acquisition

ik download mijn muziek voor itunes via Acquisition (peer to peer). Is hetmogelijk om eveneens het serveradres van kazaa toe te voegen, aangezien de download nu verloopt via Limewire en twee andere servers?

Wie o wie kan mij helpen?

:finderoud:

nee kazaa is een los ding.... dat alleen op kazaa werkt..... zoek anders eens op google... mss dat er een andere toel is die da na aapt 8)

Illigale dingen bespreken op het forum... foei foei!!!

[quote:7254d083c8="larridon"]Illigale dingen bespreken op het forum... foei foei!!![/quote:7254d083c8]

Niks illegaal. Downloaden is gewoon toegestaan.

[quote:f97084bc34="Esquare"][quote:f97084bc34="larridon"]Illigale dingen bespreken op het forum... foei foei!!![/quote:f97084bc34]

Niks illegaal. Downloaden is gewoon toegestaan.[/quote:f97084bc34]

Maar natuurlijk… 8) :stuck_out_tongue:

[quote:2f81b1e79f="larridon"]Maar natuurlijk... 8) :P[/quote:2f81b1e79f]

Inderdaad: natuurlijk. Voor eigen gebruik is downloaden toegestaan: dat is (in Nederland althans) zelfs bij wet geregeld – tot groot verdriet van de muziekmaffia. Aanbieden (uploaden) is een andere kwestie: dat is strafbaar.

Poisoned zoekt ook op het fasttrack-netwerk (=Kazaa) http://gottsilla.net/ Hetzelfde geldt voor XFactor http://www.xfactor.cc/

Voor eigen gebruik is downloaden echt niet toegestaan van de wet. Je reinste onzin, je mag alleen maar kopie maken van cd die je in je bezit hebt, .....

[quote:39259d5261="pimpel"]Voor eigen gebruik is downloaden echt niet toegestaan van de wet. Je reinste onzin, je mag alleen maar kopie maken van cd die je in je bezit hebt, .....[/quote:39259d5261]

Neen, neen, driewerf neen. Tik in Google maar eens de kreet “downloaden mag”.

Klein citaatje: “In Artikel 16B van de auteurswet is te lezen dat ‘verveelvoudiging, welke beperkt blijft tot enkele exemplaren en uitsluitend dient tot eigen oefening, studie of gebruik van degene die de verveelvoudiging vervaardigt of tot het verveelvoudigen uitsluitend ten behoeve van zichzelf opdracht geeft,’ niet als inbreuk op het auteursrecht wordt beschouwd. (…) Uit navraag bij het Ministerie van Justitie blijkt dat de Auteurswet het downloaden van muziek voor eigen gebruik inderdaad niet verbiedt.”

Moet die discussie nou elke keer. In ieder geval is het bespreken van p2p-programma's hier niet illegaal, dus met de vraag van larsm is niks mis, en wat hij met dat programma doet is zijn eigen verantwoordelijkheid.

Precies, de vraag is dus meer welk prog kun je op de mac het beste gebruiken als je wil zoeken op het kazaa netwerk, poisoned heb ik wel geprobeerd maar dat werkte bij niet goed helaas

[quote:5d42901ada="Esquare"][quote:5d42901ada="pimpel"]Voor eigen gebruik is downloaden echt niet toegestaan van de wet. Je reinste onzin, je mag alleen maar kopie maken van cd die je in je bezit hebt, .....[/quote:5d42901ada]

Neen, neen, driewerf neen. Tik in Google maar eens de kreet “downloaden mag”.

[/quote:5d42901ada]

Bull, bull…of het nu wel of niet mag, stel je voor jij bent de muzikant waarvan telkens je muziek word gedownt en jij pist telkens daardoor naast je royalties die er niet meer zijn omdat er mensen zijn die alleen nog maar downloaden omdat een of andere knurft jouw muziek online zet…dan zou je wel ff anders piepen meneertje…

Stomme discussie... Misschien wel mijn schuld dat die ontstaan is :P

met goegel gevonden, heb het niet gedownload en geprobeerd, maar hij beweerd dat het bijna alle netwerken kan gebruiken. [url=http://www.hillmanminx.net/iswipe/index.html]iswpe[/url]

daan.

Of het nou in google, in de krant of in je hoofd staat, de regels op DIT forum zijn als volgt:

• Het bespreken van P2P programma’s en hoe ze werken is wel toegestaan.
  • Het plaatsen van links naar websites met illegale zaken is niet toegestaan.
  • Het bespreken van hoe je bepaalde illegale software aan de praat krijgt is niet toegestaan.
  • Het bespreken waar en hoe je illegale zaken kunt verkrijgen / vinden is niet toegestaan.

slotje dan maar ? ;)

[quote:de6661f22a="Mezzanine"]slotje dan maar ? ;)[/quote:de6661f22a]

op elk slotje… past een sleuteltje :stuck_out_tongue:

[quote:2b7e14c930="Boskabouter"]Bull, bull...of het nu wel of niet mag, stel je voor jij bent de muzikant waarvan telkens je muziek word gedownt en jij pist telkens daardoor naast je royalties die er niet meer zijn omdat er mensen zijn die alleen nog maar downloaden omdat een of andere knurft jouw muziek online zet....dan zou je wel ff anders piepen meneertje.....[/quote:2b7e14c930]

Had die muzikant maar een vak moeten leren. :wink:

En nu hou ik erover op… totdat er weer iemand beweert dat het “illegaal” is om via Kazaa e.d. te downloaden. Het is misschien niet netjes, maar illegaal is het niet.

[quote:d551bdd63c="colpolyp"]Of het nou in google, in de krant of in je hoofd staat, de regels op DIT forum zijn als volgt:

• Het bespreken van P2P programma’s en hoe ze werken is wel toegestaan.
  • Het plaatsen van links naar websites met illegale zaken is niet toegestaan.
  • Het bespreken van hoe je bepaalde illegale software aan de praat krijgt is niet toegestaan.
  • Het bespreken waar en hoe je illegale zaken kunt verkrijgen / vinden is niet toegestaan.[/quote:d551bdd63c]

Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden/programma’s waar gewoonlijk voor betaald wordt, is niet wenselijk
Elkaar actief helpen in het vinden of direct downloaden van bestanden die vertrouwelijk zijn, is niet wenselijk. Denk hierbij aan bèta-software die door de fabrikant of auteur niet publiek is gemaakt
Elkaar actief helpen in het vinden van seriële productcodes (serials) of cracks, is niet wenselijk.

is iets anders dan niet mogen!

daan.

[quote:b1001d47f0="Boskabouter"]Bull, bull...of het nu wel of niet mag, stel je voor jij bent de muzikant waarvan telkens je muziek word gedownt en jij pist telkens daardoor naast je royalties die er niet meer zijn omdat er mensen zijn die alleen nog maar downloaden omdat een of andere knurft jouw muziek online zet....dan zou je wel ff anders piepen meneertje.....[/quote:b1001d47f0] Als jij, als artiest, werkelijk goed bent heb je toch genoeg fans die je CD's kopen, fans downloaden namelijk niet. Alleen nieuwsgierige mensen downloaden... en een groepje wat geen geld heeft voor de originele albums, maar dan vraag ik me weer af waarom ze dan wel geld hebben voor een ADSL of Kabel verbinding hebben.

Ik download zelf ook muziek, en toch heb ik ook dit jaar weer meer originele CD’s en platen besteld dan vorig jaar… dus die bewering gaat niet op. Goede waar verkoopt zichzelf… ik download alleen van bands waar ik via via wat over hoor, en benieuwd raak… is het goed spul, haal ik de CD legaal in huis. is het matig spul, hou ik het bij de mp3, en de artiest loopt niets mis, want ik had het album toch niet gekocht.