kazaa werkt niet dus.....

welk programma of site moet ik dan gebruiken om muziek van internet af te halen????

remco

Probeer Limewire is.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik WinMX nog gebruik om mijn Windows bak om het nieuwste aanbod in dance & trance te kunnen bijhouden…
Nadat audiogalaxy het niet meer doet, vind ik het downloaden van (exclusieve) nummers toch moeizamer gaan.

als limewire je in de steek laat moet je een gaan zoeken op http://www.versiontracker.com en tik bij zoeken eens "p2p, peer to peer, open nap of gnutella" . wat je dan ziet zijn verschillende progjes om dingen mee te downloaden.... maar het zijn er tuurlijk minder als dat je op een PC zou kunnen draaien.

[url=http://www.xlife.org/acquisition/]Acquisition[/url] is goed.

en dat gaat goed, na een tijdje staan er 1000 GB aan liedjes op de desbetreffende servers... niet ideaal, maaar het is iets. limewire is soms erg goed, dan weer supersloooom met een maximum snelheid van 0,5 kB/sec op de kabel ;-( groeten van hans

Limewire is ook niet heel erg stabiel. Probeer ook Neo of Acquisition. Neo is een soort van Kazaa schaduwklant. Hij gaat alleen wel in tegen p2p principes doordat je zelf geen zaken in een share folder kan zetten. Verder is ie nog al amerika gericht, maar dat zijn de meeste.

Dirk

Of vind een goede server op hotline of carracho! 8)

ik ben voor aquasition gegaan en hij is top!!!!!

bedankt voor de support

remco
www.remcopardoel.nl

Direct connect werkt ook lekker in drie dagen mijn harddisk stamp vol films en muziek 8)

hebben ze twee zweedse hubs moet je bij eenje wel 25 gig sharen maar dat lukt na een dagje wel.

:lol:

[quote:64f3b87304="Sage"]Of vind een goede server op hotline of carracho! 8)[/quote:64f3b87304]

geef eens wat voorbeelden! ik heb carrcho nog niet aan de praat gekregen… :?

Direct Connect voor de mac eens gebrobeerd? Dat gaat ook wel aardig. En het aanbod is ook prima te doen. Dit gaat via hubs dus heb je zelf meer controle over wat je doet en er is ook overzicht van wat waar staat. Beter dan limewire en klonen.