Keep-it-up alternatief windows

Het liefst stop ik een mac in de installaties die maak, maar deze keer moet ik echt een windows computer gebruiken.

Op de mac maakte ik altijd gebruik van het handige programma Keep-it-up zodat als mijn programma stopte, deze automatisch weer gestart werd, zo kwam er ook nooit iemand op de desktop terecht, wel zo handig.

Maar nu zoek ik dus een alternatief voor op een Windows PC. Iemand enig idee?

je zou ze al bijv... in de start map kunnen zetten... das A Ivm crash dan. recovery software of zelfs hardware is voor handen. en met password kan je al na 1 min de desktop vergrendelen met password. (screensavert) My computer > right klik > properties > advanced > start up and recovery instellingen : ff neuzen

succes who is next ?

Opstarten in opstartmap snap ik.

Maar als het programma stopt om wat voor reden dan ook, dan moet het automatisch weer starten, het staat namelijk in een openbare ruimte en moet blijven draaien.

Recorvery software heb ik al, maar dat is in geval van disk-crash. In dit geval gaat het om alleen programma crash.

En desktop afschermen met screensaver kan niet, dan kunnen mensen het programma niet gebruiken :S

Met de simpele finder is ook bijna niks uit te vreten op de desktop. Hooguit 1 icoon om de gecrashde ap weer te starten. Welke applicatie crasht trouwens zo vaak dat dit echt een probleem is?

[quote:e224882b8a="Martiniman"]Met de simpele finder is ook bijna niks uit te vreten op de desktop. Hooguit 1 icoon om de gecrashde ap weer te starten. Welke applicatie crasht trouwens zo vaak dat dit echt een probleem is?[/quote:e224882b8a]

windows… geen finder…:stuck_out_tongue: