Kernel Panic

Mijn G5 2x2 GHz werkt als een zonnetje, maar heeft desondanks het volgende probleem: elke keer als ik de installatie schijf gebruik, en ik start op met c ingedrukt, dan geeft hij na ongeveer een minuut een kernel panic! Ik heb letterlijk al alles geprobeerd, bevoegdheden hersteld, alle usb apparaten afgekoppeld, orgineel Apple geheugen er weer ingezet, pram geledigd enz, maar niets wil helpen, ik kom gewoon niet meer in de installer. Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? Bij voorbaat dank.

Heb je toevallig 10.3.37 geinstalllerd? Ik krijg sinds ik het geinstalleerd heb meer dan 15 kern panics per dag :(

MAIL en iMOVIE lopen vast elk uur…
:cry:

Het zal wel een amateurvraag zijn maar toch : Waarom bestaat er niet een soort un-istall voor de laatste update in het algemeen en voor apple in het bijzonder. Ik lees op deze site zo vaak dat men problemen heeft na de laatste update. En ik zou het meer dan logisch vinden indien men die laatste update terug zou kunnen draaien. Misschien een idee voor software-ontwerpers!!

[quote:99cbce50d2="sedikit"]Het zal wel een amateurvraag zijn maar toch : Waarom bestaat er niet een soort un-istall voor de laatste update in het algemeen en voor apple in het bijzonder. Ik lees op deze site zo vaak dat men problemen heeft na de laatste update. En ik zou het meer dan logisch vinden indien men die laatste update terug zou kunnen draaien. Misschien een idee voor software-ontwerpers!![/quote:99cbce50d2]

Ik ga alles opnieuw installeren :frowning: