kernetlthread.com

ik probeer nu al 2 maanden op die site te komen maar hij timed out na 60 seconden......hoe kan dit?

(ibook g4 800Mhz 640 mb 60 Gb OS X 10.3.2 safari)

Op kernelthread.com, kom ik gewoon op, zelfs snel dus het ligt niet aan hun.

Als je het net zo spelt als de topic-title, dan snap ik wel waarom je al 2 maanden een timeout krijgt... ;)

kernetlthread.com

8)

lol

ja die bedoel ik..

maar die werkt nog steeds niet…

http://www.kernelthread.com/ …toch???

L8erz!!!

Ja die en draait als een vriend.... of is dit spam? :?

spam??? hehehe

neh ik meen het…ook op macosxhints.com heb ik al meerdere keren gehad dat mensen me doorverwezen naar die site, maar ik kon er nooit op komen…

weird man!

lukt echt niet!!

probeer het later maar is bij een vriend ofzo…ben nou wel benieuwd naar die site.

l8erz!

hmz...denk dat ik maar weer gewoon naar macosxhints.com ga voortaan aangezien er hier niet echt veel nuttigs wordt verteld laat staan iemand serieus wordt genomen.

laterz.

[quote:d81f11e31a="skeetone"]hmz...denk dat ik maar weer gewoon naar macosxhints.com ga voortaan aangezien er hier niet echt veel nuttigs wordt verteld laat staan iemand serieus wordt genomen.

laterz.[/quote:d81f11e31a]

Sorry?

En dat post je dan 2 dagen later?

[quote:4a1fb83dc0="skeetone"]hmz...denk dat ik maar weer gewoon naar macosxhints.com ga voortaan aangezien er hier niet echt veel nuttigs wordt verteld laat staan iemand serieus wordt genomen.

laterz.[/quote:4a1fb83dc0]

Nou okee je hebt niet echt antwoord gekregen op je vraag maar waarom zou je op MacOSX.nl gaan vragen waarom een bepaalde site het niet doet?