keyboard powerbook

Hi mac fans

Heb vandaag me powerbook binnen en hij is echt geweldig. Ik moet alleen erg wennen aan de keyboard omdat alles zo dicht bij elkaar zit. Enigste wat me opviel is dat de enter button erg klein is en op de doos juist niet. Zijn ze bij de backlight keyboards normaal ook zo klein ?

De enter toets is idd wat klein. ik heb der ook last van. De foto op de doos is van een pb met een Amerikaans toetsenbord. Jij hebt de intern. English versie, of de Nederlandse versie. deze hebben een kleine enter toets.

Ik gebruik zowiezo veel de Return toets, rechts naast het toestenbord. Alleen Word herkent deze toest weer niet. :oops:

Bedoel je dat de entertoets in tegensteling tot de doos een 'L' vorm heeft? Dat vond ikz zelf ook iets minder. Verder vind ik het toestenbord een van de betere laptoptoetsenborden. De knoppen lijken een groter oppervlak te hebben waardoor ik minder vaak naast een toets zit. Het feit dat ze een beetje ruw zijn vond ik op het begin een beetje irri, maar nu vind ik het een voordeel.

Ik vraag me af of het keyboard bij deze powerbook ook makkelijk te verwisselen is, want dan zou ik graag na enige slijtage er een US-keyboard in willen zettten.

Hey guys

thanx voor de reactie. Ja klopt die van mij heeft een onderste boven L vormige enter toets en die op de doos is gewoon een balk zeg maar.

Het is wel irritant ja dat die zo klein is maar het went. Zit er nu al 2 uur achter denk ik en het gaat steeds beter, in het begin had ik zelfs problemen met het typen omdat ik blind typ maar ik typte telkens een letter er naast omdat het zo dicht bij elkaar zit, dus dat was even wennen :slight_smile:

Voor de rest is de powerbook echt tha bomb !

Als ik een PB bij de Apple Store ga bestellen, kun je dan ook een Amerikaans toetsenbord kiezen? Of zijn die alleen in VS te koop?

Als het goed is kun je aangeven als je een internationale of amerikaans toetsenbord wilt, zal geen probleem zijn.

Ik heb hem vanaf dat de 1,5Ghz uitkwam. (Eigenlijk eerder al besteld, maar ok...) De 17" ook met de 128 MB videokaart en 1024Mb aan geheugen!! It rocks :D :D

[quote:058220d9fc="Richie79"]Als het goed is kun je aangeven als je een internationale of amerikaans toetsenbord wilt, zal geen probleem zijn.[/quote:058220d9fc]

Richie bedankt, ik zal het onthouden.

Volgens mij kun je in Europa niet een amerikaans toetsenbord bestellen. Althans niet online via de applestore

Op de Apple store kun je enkel voor een lokaal en een internationaal English toetsenbord kiezen.