Keyboard stuk

Beste allen,

Mijn keyboard is kapot van m'n Macbook 13inch '09 en weet eigenlijk niet waar het aanlicht en vroeg
me af of jullie meer weten of tips hebben?

Het probleem is, dat de knoppen "123456789" het niet meer doen. Het is plotseling ontstaan zonder enige
reden (zover ik het weet). Ik heb de keys verwijderd en zie er geen vuil, waterschade of iets dergelijks onder zitten.

Ook heb ik er een ander keyboard op aangesloten en daarmee functioneren de "123456789" gewoon naar
behoren

Ik ben zelf bang dat het moederboard gewoon beschadigd is, misschien door een magnetisch veld of zoiets.

Alvast bedankt!

Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat 1 t/m 0 het opeens allemaal tegelijk niet meer doen.

'Dubbelen' die niet als functietoetsen o.i.d.?
En heb je misschien per ongeluk een knopje daarvoor aangeklikt?

De shift kan het niet zijn , ANDERS WAS ZIJN BERICHT ZO GESCHREVEN.

Kijk eens in de keyboard instellingen van je mac

[img]http://www.samsung.com/be/accessibility/images/Changing-keyboard-settings-OSX-img-1.jpg[/img]

bedankt voor jullie reacties,

het is geen programmaatje, ik heb inmiddelsmac os x op een andere partitie geïnstalleerd en nog steeds geven ze geen signaal.

het kan dus niets anders dan hardware-matig zijn denk ik zo?

idd geen shift, ik heb het vanaf een andere Mac geschreven waarvan het keyboard het gewoon doet. Het was anders ook erg lastig om 123.. te typen (!@#....)

Enige optie is: nieuwe kopen, altijd leuk!

nogmaals bedankt!

Het lijkt er op dat het membraan kapot is op de plek waar 1-0 (en - en + misschien) naar massa teruggekoppeld worden.

dat denk ik ook, wel vreemd dat dat precies vanaf 1 t'm 9 is en in een horizontale lijn.
wellicht heeft er een, snoer ketting of iets dergelijks op gelegen wat zo zijn werking had.

Ga even langs de winkel. Als je de Mac binnen een jaar hebt gekocht heb je nog garantie van Apple en kan het worden opgelost. Anders hoop ik voor je dat je Apple Care hebt aangeschaft. Daar vallen deze problemen namelijk ook onder:)!