Keynote animaties automatisch

Is het in keynote mogelijk om de verschillende animaties binnen eenzelfde slide automatisch te laten verlopen, zodat niet telkens moet geklikt worden?

Nee, dat is niet mogelijk. Je kunt alleen het eerste object automatisch laten bewegen.

[quote:1ffdc9c908=“De Keynote gebruikershandleiding schrijver”][b:1ffdc9c908]To make the object build start automatically without clicking:[/b:1ffdc9c908]
Deselect the “First build requires click” checkbox in the Build Inspector. If you deselect this checkbox, the first stage of the object build will happen as soon as a slide appears on the screen. To advance the slide through the subsequent stages of the build, you must click the mouse.[/quote:1ffdc9c908]

zonde ... powerpoint kan het ...

het kan in principe wel met keynote, een keynote bestand is gemaakt in xml, dit kun je aanpassen en met behulp van applescript kun je het bestand automatisch laten doorlopen ...

http://www.macosxhints.com/article.php?story=20030323092127481&query=keynote
(via dit verhaal kom je op meer info pag’s over xml en keynote)

ik moet eerlijk zeggen dat het mij nog niet gelukt is, maar het schijnt wel te kunnen als je behoorlijk kunt scripten

Dit is idd de belangrijkste functie die in de volgende update moet zitten, maar met het programmaatje "Keypress" kan het.

Ik ben er na een heleboel gekl**t achter dat je wel een Engelstalig systeem moet draaien wil het werken.

je kan wel meerdere animaties tegelijkertijd doen met 1 muisklik. je moet dan de afbeeldingen met elkaar vergrendelen. misschien is dit niet helemaal wat je zoekt?.