Keynote bestand van apple

Ik was vandaag in een apple store en op een computer kwam ik een keynote bestand teken van apple zelf. Het ging over de nieuwe iPod's en computers maar ik zou graag die keynote willen hebben echter was hij iets van 124 mb groot. Kent iemand misschien een site ofzo waar ik die kan downloaden.

Er zaten namelijk grote foto’s in van de ipod nano met completly remasterd
in goede kwaliteit en ook de verpakkingen etc. Ik zou graag die keynote
willen hebben. Ook zat er een effect in met groepen toen de ipod nano
opkwam dat was een mooi effect van een mix van verschillende functies
maar ik kan het effect niet maken thuis.

Misschien was het niet de bedoeling dat je dat gezien hebt? :mrgreen:

Het was geen nieuwe keynote van volgende week hoor en ook niet een die steve gehouden heeft maar gewoon een die aangezet wordt in de winkel met informatie etc. erop. Misschien dat iemand die in een apple store werkt hieraan kan komen.

Beste,

Meestal kan je die gewoonweg niet krijgen. Ik heb zo ooit voor commerciele redenen eens demonstraties iLife gegeven op verschillende locaties hier in België, en het heeft me weken gekost om de ‘officiele’ iLife Keynote presentatie van Apple in handen te krijgen.

Trouwens als je ze dan krijgt, dan mis je nog alitjd het font ( ben even de naam kwijt ) dat alleen door Apple mag gebruikt worden. Dus dan kan je nog atlijd alles aanpassen.

Je kan het wel altijd eens vragen aan de verkoper ter plaatse, misschien is hij lief genoeg om dat beschikbaar te stellen.

Groeten,

Stefaan

Als het alleen om de foto's gaat, heeft Apple die in zeer hoge kwaliteit zo op hun [url=http://www.apple.com/pr/products/ipod/nano.html]website[/url] staan :) (eigelijk voor de media, maar ach...)

niet de keynote zelf, maar steve die hem presenteert: http://events.apple.com.edgesuite.net/sep_2006/event/index.html

Het gaat om foto's in die keynote die niet bij de press room staan. Ook weet ik dat je de keynotes kan bekijken maar het gaat hier om een keynote die niet door steve is gegeven maar gewoon ter promotie in een apple store.