Keynote film 1997 return of steve jobs te downloaden

Hierbij de torrent van een VHS rip van de keynote waarin steve jobs weer terug is en de samenwerking etc meld met Microsoft.

http://illegale_torrent_site.torrent
[mod:ffa2e6a797=“Hobbes”]Links naar sites met illegale content is op dit forum niet toegestaan!
Ik heb daarom de link verwijderd…[/mod:ffa2e6a797]

nogal slome torrent :?

Hij gaat hier best lekker hoor.. rond de 120 kbps

[Edit] Rond de 230 nu

Mag dan de originele bron wel? Is van OSnews.com:

http://www.osnews.com/comment.php?news_id=10978

waarmee moet het worden afgespeelt ?

jammer dat ik em nu niet meer kan downloaden Hobbes :cry:

ik kan hem wel downloaden maar niet afspelen.

Quicktime 7 is vereist, tis h.264

hoezo is dit illegaal? Staat er copyright op die presentatie?

[quote:dc9b2604b7="W.Jonker"]Quicktime 7 is vereist, tis h.264[/quote:dc9b2604b7]

Dit heb ik Maar er gebeurt niets.

Ik ben hem ook maar eens aant downloaden, eens kijken wat ie te zeggen had..:)

Bedankt

[quote:d7fccccd7f="magic-with-mac"]hoezo is dit illegaal? Staat er copyright op die presentatie?[/quote:d7fccccd7f] Die site bevat wel illegale downloads

mag je dan ook niet linken naar google? :?

Heb hem net gedownload en de film werkt prima. Ik kijk hem gewoon in qt7 op een apple..

*downloading. *O*.

Er werd naar mijn mening niet zo erg ge-booooooooed naar bill gates. Publiek was erg mild.

Leuke keynote.

Grmbl.. ik heb em nog steeds niet binnen omdat ik achter een kutverbinding zit. Zooi.. ga nooit in de Meentflat wonen...

[quote:7b26127d72="magic-with-mac"]mag je dan ook niet linken naar google? :?[/quote:7b26127d72] Jawel want op google zelf staan geen illegale downloads het was op die site waar er illegale staan.

leuke discussie hobbes,

Op de site staan alleen maar links naar illegale software,
en op google staan ook links naar illegale downloads…

Beide hosten niet de illegale files zelf.

Zoek maar eens op google: (volledig invoeren dus ook met de haakjes)
“index of/mp3” -playlist -html -lyrics
of
“index of/mp3” -playlist -html -lyrics jackson

Krijg je allemaal open dirs of ftp’s met mp3’s

tuurlijk, het rechtstreeks linken naar illegale software moet je tegenhouden op een forum,
maar ik zie niet in wat er fout is aan een link naar een torrent van media wat niet illegaal is.
Das een beetje bekrompen nietwaar ???

DAmn. ik heb geen Torrent, dus kan hem niet downen... Issie niet gewoon als 1 QT bestand binnen te trekken ergens?