Keynote handleiding

Ik zoek de Keynote (iMac) handleiding (NL) om in iBooks op te nemen.
Nou heb ik Keynote 7.0.5 en daar kan ik de handleiding niet van vinden.
Op de Applesite staat wel een manual (iWork 09) maar die is niet downloadable.
En waarom toch dat verwarrende 7.05 en iWork 09?
Is er nergens een Handleiding (NL) van 7.05?

Zoiets? https://manuals.info.apple.com/MANUALS/0/MA662/nl_NL/Keynote09_gebruikershandleiding.pdf

Deze is in elk geval recenter dan degene die ik vandaag vond.
Beide hebben de titel Keynote 09 maar de huidige die ik heb is van 2009 en heeft 257 pag. en die je me nu aanreikt is van 2011 en heeft 263 pag.
Knap verwarrend van de heren in Cupertino.

Bedankt voor de link!

De namen iWork en het jaartal als versienummer worden door Apple niet meer gebruikt. De link hierboven is de handleiding van een verouderde Keynote versie. De verouderde '09 versie (intern Keynote 6 en ouder) herken je aan de losse ‘floating’ palette windows en het 3D uiterlijk van knoppen.

In de huidige Keynote versie (7) ziet alles er veel vlakker uit en is vrijwel al de functionaliteit toegankelijk via de balk aan de rechterkant van het venster, die je met de drie knoppen Format, Animate en Document kan inzien.

Keynote 7 kan je op deze manier prima zonder handleiding gebruiken. Het programma wijst zichzelf en heeft een prima ingebouwde help, die je ook online kan raadplegen (https://help.apple.com/keynote/mac/7.0/) maar niet kan downloaden.

Je leert Keynote veel sneller door gewoon te ‘doen’ ipv eerst honderden pagina’s handleiding door te nemen.

En mocht je vragen hebben kan je ze altijd op dit forum beantwoord krijgen.

Een voor mij belangrijk probleem is het instellen van een animatie.
Ik heb een presentatie waarin een film is opgenomen.
Ik wil de presentatie met “herhaling” achter elkaar door laten lopen.
Maar alle slides krijgen dan dezelfde doorlooptijd. En de film duurt bijv. 35 sec.
Ik dacht dat met een animatie te regelen maar krijg dat niet voor elkaar.
Ik krijg animatie in het geheel niet goed voor elkaar “start film” en “stop film” wil maar niet lukken.

In het andere draadje wordt antwoord gegeven.