[keynote] hoe automatisch presentaties laten draaien?

Is het mogelijk om met keynote automatisch een presentaite af te laten draaien? Bij powerpoint kun je namelijk voor elke dia instellen hoe lang je deze wilt tonen. Ik kan dit niet vinden in keynote. Je moet altijd klikken voor een volgende dia....

Iemand?

[quote:7f4a809b6b="Igor"]Is het mogelijk om met keynote automatisch een presentaite af te laten draaien? Bij powerpoint kun je namelijk voor elke dia instellen hoe lang je deze wilt tonen. Ik kan dit niet vinden in keynote. Je moet altijd klikken voor een volgende dia....

Iemand?[/quote:7f4a809b6b]
Ik weet het antwoord helaas niet, maar het is ZEKER mogelijk.

Op een filmfragment van de WWDC zag ik het allemaal automatisch gebeuren :slight_smile:

Volgens mij is dat niet echt mogelijk. Heb er ook al op zitten zoeken... En dat is net een handige functie, zeker voor continu een presentatie (bv. productpresentatie) af te spelen... Wie weet of het kan, laat zeker iets weten :-)

Je kunt wel je presentatie als quicktime-filmpje exporteren...

kom net thuis van werk en zie de vraag.

Ik heb het zelf al toegepast, ik zal het even opzoeken en binnen een paar uur reageren.

eerst even eten

lol

ik wacht............ :)

En ik ben benieuwd... ik kon het namelijk zo snel niet vinden.

Die uren duren lang....

Ja, het eten zal wel verkeerd gevallen zijn ;) :mrgreen:

Nog steeds niet... goh, ik zou het zo graag weten!!!

Ik zou het ook leuk vinden als het er op zat. Temeer omdat ik het pakket op zeven januari in SF in handen kreeg :D

Maar op deze pagina staat o.a. (bij ‘Action and Sound’) het volgende:

[quote:3bb49d5082] Unlike PowerPoint, Keynote won’t let you specify specific time delays between animations…
[/quote:3bb49d5082]

Ik help je hopen, dus.

Het was zeker een lekker toetje of zo, Hans? :stuck_out_tongue: