Keynote

Hallo

Ik heb net keynote en ik wel graag iets laten vallen en dan een beetje wolken er om heel net zo als
Bij de keynote van steve jobs weet iemand hoe het kan

Welke taal is dit? :confused:

Na 10x lezen denk ik dat ik eindelijk weet wat hij bedoelt. Vertaling:
[quote]
Ik heb net de keynote (van het iPad event denk ik) gekeken, en in die presentatie valt er soms tekst (bijv. de prijs) naar beneden en dan komen er wolken rond (door de val). Weet iemand hoe je dat kan maken?
[/quote]

PS: Je mag echt wel eens iets aan je spelling en formulering doen. Je andere topics zijn al even erg.

Grappig :)

Ik vermoed dat je de animatie "Aambeeld" bedoelt.

[b]Keynote op de Mac[/b]

In Keynote '09 kun je deze animatie invoegen, door de betreffende tekst/afbeelding te selecteren en vervolgens in het menu "Weergave" te kiezen voor "Toon infovenster". In het infovenster kies je voor de animatietab en onder "Animatie in" voor "Effect". In het keuzemenu kies je voor de eerste optie "Aambeeld". Nu zou het moeten werken, succes!

[i]Foto's:[/i]
[img]/uploads/community/987d0eeff6070a75da197c39832143342c01d9fc_0.png[/img]

[img]/uploads/community/883a237ccb2518bc7bcf5d300f73c37906e7aaf9_0.png[/img]

[b]Keynote voor iPhone en iPad[/b]

1. Kies voor het "gereedschap"-menu
2. Selecteer "Overgangen en animaties"
3. Tik op de betreffende tekst/afbeelding
4. Kies voor "Animatie in"
5. Selecteer "Aambeeld"

[u]Off-topic:[/u] Kunnen we nu eens eindelijk ophouden met die eeuwige spellingscorrectie? We zijn immers een Apple-forum en geen "Leer Nederlands spellen"-forum. Laten we het feit respecteren dat niet iedereen even goed Nederlands kan schrijven en er gewoon niet op te reageren!

off topic antwoord: Nee, als het maar redelijk blijft. Vergeet niet de formule actie = reactie, dus als een TS zijn/haar vraag goed beschrijft, dan is de kwaliteit van de antwoorden ook beter.

Dat zal best zo wezen, maar reageer dan tenminste op een gepaste manier. In ieder geval niet zoals "Na 10x lezen...", "Welke taal is dit?", wat een beetje ongepast over komt naar mijn mening. Het lijkt me ook niet de bedoeling om hier mensen weg te jagen.

"Dat zal best zo zijn, ..." :nerd:

On topic maar weer. :wink:

Eens met Stirf. Ik zit hier [i]geen[/i] dt fout te verbeteren hè, [b]dit is helemaal anders[/b]. Als de TS geen moeite doet om zijn vraag goed te formuleren en een [b]beetje[/b] een [b]fatsoenlijke[/b] spelling (perfect hoeft niet) te gebruiken dan komen er ook bijna geen (of geen goede) reacties. Als de TS zijn vraag beantwoord wilt moet hij zelf een beetje moeite doen om verstaanbaar te typen.

Snapte jij zijn vraag na de eerste keer lezen?

Eens met AppleStef. Zeiken over een klein typefoutje is niet nodig, maar ik die al enkele jaren met Keynote bezig ben moest ook even nadenken wat nu de vraag was. [i]Vermoedelijk[/i] heeft Gastje het goede antwoord gegeven (ik zeg: [i]vermoedelijk[/i]):wink:

Schrijven van Jurien73 is gewoon een trend wat je ziet bij veel jongeren. Snel (waarschijnlijk op ipod touch) intypen, en waarschijnlijk ook nog met een half oog op de tv en 30 ping chats tegelijk aan het lopen. Dus niet bezig met de vraag. Zie dit zoveel om mij heen.

Laten we elkaar vooral op onze taalfouten wijzen. Niets is zo belangrijk als je eigen taal op een goed niveau beheersen.

Hey

Ik ben het met jullie eens over de taal vouten maar ik heb dyslectie
En om nouwe te zeggen dat de taal korektsie van Apple nou de beste is nee
Dus sorry hier voor hoor

En ik ben het eens met gastje8

[quote=Jurien73 url=http://www.onemorething.nl/community/topic/keynote-14#post-2382611 time=1332480369]ik heb dyslectie[/quote]Niet dat ik zeg dat het bij jou geen waar is, maar wie (jonger dan, laten we zeggen, 30 jaar) in Nederland heeft er tegenwoordig dan eigenlijk géén dyslexie … ? Iedereen die moeite heeft met spelling en/of grammatica lijkt tegenwoordig gelijk "officieel" dyslectisch te zijn — vroeger in mijn tijd toen ik nog jong was (enz. enz. enz.) had zo iemand gewoon een beetje moeite met spelling en/of grammatica. Als je dat nu hebt hoef je alleen maar het woord "dyslexie" te laten vallen (liefst met i en/of ct gespeld) en alles mag schijnbaar.

/rant

Hey

Jakko westerbeke ik heb een officiale dyslexie verklaring in 2007 gekregen bijna iedereen van mijn familie heeft dyslexie

Dus dit is even een toevoeging

stoer.

Graag on topic of anders gaat het op slot!