King of Chaos

Hoi,

Kings of Chaos , online game! Laat je tact zien richt een clan op en neem die macht in handen! Join mij of maak een account aan http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=hhmge23t , of www.kingsofchaos.com
Gegroet

Eej Flavio, als ik me registreer, krijg ik dit te zien bovenin het scherm:

INSERT INTO UserDetails (userName,race,e_mail,password,commander,active,uniqueLink,fortificationLevel,siegeLevel, gold,lastTurnTime,attackTurns,currentUnitProduction,currentSpySkill, trainedAttackSold,trainedAttackMerc,trainedDefSold,trainedDefMerc,untrainedSold,untrainedMerc,spies) VALUES (‘ifeelfine’,‘2’,‘jennekefeelsfine@gmail.com’,‘02984215’,’’,‘0’,‘vw1141208444’,‘0’,‘0’, ‘2800’,‘1141208444’,‘17’,‘0’,‘0’, ‘0’,‘0’,‘0’,‘0’,‘1’,‘0’,‘0’)

ey Flavio ik heb daar geen last van ;).. zal wel verholpen zijn inmiddels (maarja zie MSN.. ;))

Die insert is gewoon alles explained hoe het in de DB zit maak je maar geen zorgen, het grafische gedeelte komt later deze week wss

Okee. Gelukkig. Ik ga eens even mn account activeren.

lol, veel elfjes! 8) i'm in!

(snap er verder alleen niks van… :stuck_out_tongue: )

Hm wtf is happening met de server :( , hm kijk anders hier een www.kingsofchaos.com , dit is de orginele versie :P

Waarom ga je dat nabouwen? Ik snap er geen jota van..... geef eens wat meer informatie!

Too many connections? Slaat dus wel aan zo te zien, ik probeer het later nog maar eens.

[quote:a2381453c7="MacBjorn"]Waarom ga je dat nabouwen? Ik snap er geen jota van..... geef eens wat meer informatie![/quote:a2381453c7] Hm omdat wij het zelfde concept willen uitbouwen maar natuurlijk gaat dat niet hetzelfde zijn , het is gebasseerd op Kings of Chaos : later zul je zien dat we door het maken van de eigen core een online game zullen opgezet hebben met als thema lord of the rings war, nu moeten we beginnen van een vb en dat is King of Chaos

Zal ik het topic naar 'spelletjes' verhuizen dan?

Jij doe maar

Oke, ik snap er niets van…

Enige dat ik snap is dat je de hele tijd op “click” moet duwen om geld te krijgen :expressionless:

Hoplijk komt er nog een grafische kant aan, want zo is het erg leeg, mss moet je eens naar OGame kijken, en een voorbeeld nemen aan de skins die de gebruikers kunnen maken.

Wat is er eigenlijk zo leuk aan Kings of chaos? kan iemand me dat uitleggen :D ?

Leuke Kopie van Kings Of Chaos. Het is precies een perfecte kopie :)

Wat is de bedoeling? Ik snap het niet :roll:

http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=hhmge23t Hier klikken en joinen bij mn recruitement op KoC , het is een online game, nu omdat onze versie nietveel volk trekt :cry:

[quote:fcee59e745="Flavio"]http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=hhmge23t Hier klikken en joinen bij mn recruitement op KoC , het is een online game, nu omdat onze versie nietveel volk trekt :cry:[/quote:fcee59e745] Mss moet je even uitleggen hoe je het spel speeld, het lijk mij niet leuk als je de hele tijd op "click" moet drukken.

Het spel is een online game, dat sterk lijkt op Ogame, je bouwd je leger op door het krijgen van turns of special reqruitement link, je kan je leger weapen geven of defense stuff om zo camp te beschermen tegen aanvallen van andere spelers

omg, ik heb dat spel ook hespeelt het reset om de zoveel tijd, deze variant niet: www.darkthrone.com, die is btw ook veel vetter, 'k ben er alleen mee gestopt, als je het gaat spele zijn de undead een aanrader als ras (betere aanvasleenheid en als er mannetjes dood gaan revive er een paar en kome ze trug in je leger)