Klankkwaliteit iOS7

Zijn er nog mensen die vinden dat muziek niet meer zo warm en vol klinkt bij het afspelen via Airplay e.d?

Het is natuurlijk moeilijk vergelijken met iets dat er niet meer is. Heb je iTunes ook geupdated ? En is daar iets veranderd ? Op welke installatie beluister je de muziek ?
Zo maar wat vragen omdat het beleven van geluid ook een suggestieve component heeft.

Wellicht dat je je equalizer opnieuw aan moet zetten of in moet stellen?

iTunes ook geupdate.
Ik speel mijn muziek af via Airplay naar deze speaker.
EQ al geprobeerd en geen verbetering.
Het is precies of het minder hard gaat en ook die volle warme klank is precies verdwenen.
Beech 14 minuten geleden #

Het is natuurlijk moeilijk vergelijken met iets dat er niet meer is
Klopt.
Tx for thinking along

Ja vindt ik ook een stuk minder warm, een beetje schel, veel minder lage tonen.

heb vevo HD afgespeeld met Ipad 3 via airplay naar marantz versterker.

hoe kan dit.

Je moet hem een dag in de koelkast leggen.

jij bent de leukste thuis?

Ik kan geen verschil horen. Niet via deze.

En niet via Apple TV/Pioneer receiver/Kef iQ5.

Je moet even naar die equizer kijken want, ik had dat sommige instellingen veranderd waren sinds IOS7

[i]App69 op 20 september 2013 #

Zijn er nog mensen die vinden dat muziek niet meer zo warm en vol klinkt bij het afspelen via Airplay e.d?[/i]

Nou als ik eerlijk ben vind ik het geluid uit de computer niet zo zo.
Bose
Wij gebruiken thuis deze luidspreker van Bose, hier heb je teveel bas en wat mij opvalt is dat het geluid zelf te vlak is.
Heb al verschillende apparaten zoals telefoons een MBP en Ipad’s en een Win 8 laptop van XNB met naar ik aanneem toch wel een goede geluidskaart en luidsprekers erin (onkyo en sound blaster X-fi MB3) zelfs hier krijg ik als ik naar een radio app luister niet het geluid waar je van zou zeggen dit klinkt goed.
Moet er wel bij zeggen dat ik muziek luisteren via de computer alleen maar naar de radio luister zoals FM3 en SkyRadio.