Klap voor Project Titan: Apple Car-vicepresident vertrekt naar Ford

Doug Field, die een sleutelrol vervulde bij het speciale Project Titan-team van Apple, stapt over van Apple naar autofabrikant Ford.

Dit topic dient als reactie-hub voor bovenstaand artikel. Via dit topic kun je op het artikel reageren. Je reactie wordt ook automatisch onder het artikel op de website getoond.

Misschien is men een dergelijke
jobhopper beter kwijt dan rijk.

Ford… die T-ford bouwer als het maar zwart is.

Misschien is het maar beter zo, want een Ford is toch echt een wortelbak.

Dan wel een wortelbak met de beste internationaal erkende wegligging. Zelfs Topgear is lyrisch. Maar smaken verschillen. Dus voor jou een wortelbak en voor ander een prima auto.

Wortelbak of prima auto.
'n Ford blijft een Ford.

“Klap voor project Titan: Apple Car-vicepresident vertrekt naar Ford”

" Wat zijn vertrekt betekent voor de autoplannen van Apple, daar is op dit moment nog niets over bekend."

Het schrijven van artikelen is toch wel een heel bijzonder beroep. Als je op je werk of prive op deze manier aandacht vraagt en zo’n waardeloze onderbouwing komt is er geen enkele collega, werkgever, werknemer, familielid of vriend die je ooit nog serieus neemt.

Nou, als de 4e Senior Vice President in 5 jaar naar wortelbakkenfabrikant Ford afdruipt mag je toch wel zeeggen dat er wat ruis op de Car lijn zit.
Na 10+ jaar rondgrutten met Lexus testbakken waarvan de imperiaals kreunen onder de enorme LiDAR-bakken, het eindeloze gezoek naar- en geflirt met partners, het verzamelen van de wildste technologiëen en nastreven van patenten zonder enige coherentie of besef welk product of service daar uit moet rollen, kan je nu toch wel zeggen dat het project redelijk in het slop zit.
Dus dan zijn de geponeerde stellingen toch goed te verdedigen, naar me dunkt. Sterker nog, wat mij betreft kan het nog wel wat stelliger en wat meer in algemene zin, als het tenminste om het geweldige innovatie- en prestatiedrang van (sl)ome :man_health_worker: gaat.

Apple gaat geen auto’s bouwen. Hooguit ideeën toepassingen in een door Apple bedachte auto, misschien met eigen logo. Als het zo ver komt, gaan Magna de auto bouwen. Daar komen ook elektrische BMW’s, VW’s e.d. vandaan. Ook Sony werkte voor de Vision S met Magna. Meestal willen de elektronicamerken zelf geen auto lanceren, maar laten zien wat zij waard zijn in die markt om zo een toeleverancier te worden.