Het was me bijna ontgaan, zo lekker ben ik aan het werk, maar ik merk opeens dat het 24 mei is, en dat betekent dat ik mijn Macje precies een jaar heb! Op 24 mei 2004 tegen vijven uit de doos gehaald, de software erop gezet (wat ging dat lekker snel) en hup, na het avondeten meteen aan de slag.
Net even uitgerekend dat mijn omzet sinds die heuglijke dag ook nog eens met 20% is gestegen, en dat is alleen aan deze wonderdoos te wijten, ik ben echt niet harder gaan werken.
Maar goed, waar zijn de slingers…
(ben ik trouwens officieel gestoord omdat ik deze ‘verjaardag’ wil vieren, of hebben meer mensen dat?)
Jazeker, Atjous: het betreffende iMacje is in het afgelopen jaar zelfs al drie keer in het fotoalbum geupload. Dat is die wintelbak in de zes jaar daarvoor nooit gelukt! :evil:
[url=http://forum.macosx.nl/album_page.php?pic_id=2720]Designklassieker in klassiek design ;)[/url]
Het jarige iMacje heeft overigens geleid tot een aanschaf van een dito apparaat door mij. Daarvan zijn online geen foto’s beschikbaar omdat de orde op mijn buro grote gelijkenis vertoont met een boterham met hagelslag. :oops:
gefeliciteerd! Ik heb mijn mac plus ed al zo'n 18 jaar en hij doet het nog steeds (als t moet).Ik hoop dat je net zoveel plezier van je imac zult hebben! Maar als de onderneming goed loopt moet je natuurlijk blijven investeren.Dus eind van t jaar een powerbookje G5?
:lol:
[quote:5fca806d30="dardow"]Ik ben al twee jaar en, 2 maanden gelukkig samen met mijn ibook. Binnenkort gaan we trouwen :P[/quote:5fca806d30]
Laat me raden: de iBook gaat in het wit? :wink:
Mijn eerste Mac verjaardag komt pas na de zomer. Maar ik kan je zeggen dat het - net als een goed huwelijk - elke dag weer een waar feest is om lekker te gaan Maccen. Ik werk nu efficienter, heb meer aandacht voor die zaken die bijdragen tot meer omzet en betere klantrelaties. En ik vloek nu niet meer achter de computer
[quote:c82aa30560="macpro"][quote:c82aa30560="dardow"]Ik ben al twee jaar en, 2 maanden gelukkig samen met mijn ibook. Binnenkort gaan we trouwen :P[/quote:c82aa30560]
Laat me raden: de iBook gaat in het wit? :wink:[/quote:c82aa30560]
Ja of in brushed metal om hem even op zijn grote broer te doen lijken…
<schaamte>Ik weet niet precies meer op welke datum ik hem heb onvangen</schaamte>
Maar het is ook rond de 20e van de maand, het was in februari, dus ik ben nu 3 maanden samen met mijn geliefde PowerBookje...
Wat is het toch een fantastisch apparaat! Iets te vieren hebben, en dan toch gewoon stug doorwerken, zodat ik vandaag wel weer mooi een boek heb kunnen afronden. Waar vind je dat nog, zo'n werkmentaliteit? Bij wijze van cadeau krijgt ie morgen lekker een halve dag vrijaf!
Powerbookje erbij zou natuurlijk leuk zijn, maar eerst een nieuw en Macvriendelijk kantoor, daarna zien we wel weer verder…