"Klein MP3 bestand voor Samsung D-500"

Kan iemand mij vertellen hoe ik een klein MP3 bestand kan creëren? Het zit nl. zo; ik heb een Samsung D-500 telefoon. Deze kan dus MP3 afspelen als ringtoon.

Nou wil het feit dat ik geen bluetooth heb om MP3 bestanden over te zetten dus wil ik proberen om muziekfragmenten op te nemen en deze te e-mailen naar mijn telefoon. Deze kan echter maar 200 kb ontvangen dus moet het een heel klein bestand zijn. Was al bezig geweest met Audio HiJack maar deze maakt er een AIFF bestand van. Klinkt erg omslachtig allemaal maar ik ben benieuwd of iemand mij misschien kan verder helpen…en naar ervaringen met bluetooth en de Samsung D-500. Werkt dit goed en is het de moeite om aan te schaffen…

[quote:2f1c450b03="wallywally"] Was al bezig geweest met Audio HiJack maar deze maakt er een AIFF bestand van. [/quote:2f1c450b03] Ik heb niet echt ervaring met Audio HiJack ( eigenlijk hellemaat niet ) maar het wel een omslachtige oplossing voor je. Importeer het in iTunes en converteer het vanuit daar ( rechterklik op bestand -> converteer ). Zorg wel eerst dat je instellingen goed staan ( op mp3 ) in bij ( vanzelfspreken ) de instellingen van iTunes

Je moet eerst zorgen dat je het bestand helemaal hebt zoals je wilt qua lengte, en eventueel hebt voorzien van een lead-in en lead-out.

Daarna open je het met iTunes, en zet je het om naar een mono mp3 met een lage samplefrequentie en lage bitrate…

Heb je geen USB kabeltje of Firewire kabeltje bij die prachtge foon van je gekregen? Of zeg ik nu iets heel doms?