klein probleem...

als je in een applicatie het venster onder je toolbar sleept (of als het zo opent) dan kan je nit meer aan de gekleurde bollekes (links van boven) om je venster opnieuw in de ideale positie te plaatsen, maar kan je ook niet meer aan je bovenste vlak om het venster te verslepen, je kan het wel sluiten en opnieuw openen en dan staat het normaal weer onder je toolbar...

niemand een snellere oplossing hiervoor??

ik wou dat ik mijn venster kon slepen door op iedere kant van het kader te klikken en niet enkel de bovenkant…

Eerst en vooral... hoe heb je dat venster daar gekregen onder je toolbar? Bij de meeste programmas in osx kan je toch je venster niet hoger plaatsen? Heb je je venster al op verschillende plaatsen proberen op te pakken, opzij... onderaan..? Ja anders weet ik ook niet direct een andere snelle oplossing hoor... :?

als ik bv in word de bovenkant aanklik en naar boven sleep dan kan ik het loslaten als het onder de toolbar zit. ik kan het venster op geen enkel andere plaats aanklikken om te verslepen.

Ahh ja ik merk het probleem, heb dit ook al voorgehad in Word. Mijn mogelijke oplossingen zijn dan: - Ofwel effe de toolbar verplaatsen, je venster verplaatsen en de toolbar terug plaatsen... maar dit is ook niet echt een snelle oplossing - Naar een ander programma gaan (of de Finder) dan zie je het venster in de achtergrond maar de toolbars zijn verdwenen. Pak dan het venster vast terwijl je het Apple toetsje inhoud, zo kan je het ook verslepen.

Denk niet dat er verder nog andere oplossingen zijn…

heel goed, dat met het appeltje en klik en versleep werkt perfect voor mij..

bedankt…

eigenlijk wel een stom probleem, misschien komen ze er nog op om dit op te lossen…