kleine haarscheurtjes unibody macbook

Wat me net opviel is dat er kleine scheurtjes zitten in het zwarte plastieke schermscharnier. Ze lopen over het scharnier heen, dus niet met het scharnier mee. Dacht eerst dat er wat wimpers ofzo (lol) oplagen maar ik kan ze niet wegblazen en als ik er met m'n vingernagels over ga dan voel ik idd een verschil in reliëf. Het zijn er drie ... :(

Iemand die deze scheurtjes ook heeft?? De mac is nu een 6tal maand oud.

Stefan

Die laptops van Apple blijven er maar mee kampen, wanneer gaan ze nu eindelijk is kwaliteit leveren? Mijn laptop kampt ook met het bekende probleem, gaat maandag binnen.

tgaat wel niet over de witte versie... Ok , de scheurtjes zijn wel minimaal, maar ze zijn er !

Ik denk dat Apple zal gaan zeggen dat je het scherm te ver open hebt willen duwen.

nja, kga er niet mee terug gaan hoor, wou gewoon eens polsen of het enkel bij mij was, of mss ook bij anderen ... :)

[quote:1607a08417="Ledda"]nja, kga er niet mee terug gaan hoor, wou gewoon eens polsen of het enkel bij mij was, of mss ook bij anderen ... :)[/quote:1607a08417] Ik zou wel even teruggaan als ik jou was, misschien worden die scheurtjes steeds dieper tot na een tijdje het hele scharnier afbreekt. En dat is natuurlijk zonde.

kdenk niet dat het zo'n vaart zal lopen, maar ik zal het nog even in het oog houden :)

Wat ik niet begrijp uit je eerste verhaal en dan de volgende posts van je, is dat je niet teruggaat naar de winkel. 6 maanden oud en je scharnieren hebben scheurtjes. Het zal zo'n vaart niet lopen, maar als de vaart er wel een keer goed inzit, dan heb je misschien pech, omdat je dan te laat bent of wat dan ook.

Wat ik bedoel, het zijn te kleine haarscheurtjes om me druk over te maken, jammer dat ze er na 6 maanden al in zitten, maar ze zijn er evengoed wel ! Daarom dat ik niet terug ga, tenzij dit een probleem is die bij de meerderheid van de macbook unibody bezitters voorkomt ! Wou het gewoon even melden...

[quote:b006093a17="LighScan"]Die laptops van Apple blijven er maar mee kampen, wanneer gaan ze nu eindelijk is kwaliteit leveren?[/quote:b006093a17] Wanneer blijven mensen zoals jij eens van fora weg? Aan dit soort nonsens hebben we niets.

[quote:3182699b0f="sven-"][quote:3182699b0f="LighScan"]Die laptops van Apple blijven er maar mee kampen, wanneer gaan ze nu eindelijk is kwaliteit leveren?[/quote:3182699b0f] Wanneer blijven mensen zoals jij eens van fora weg? Aan dit soort nonsens hebben we niets.[/quote:3182699b0f]

Wanneer worden mensen zoals jij nou eens wat vriendelijker. Ik kom nu al een tijdje posts van je tegen en ik word er strontziek van. Ik vind dat LightScan een terechte constatering doet. De Apple producten en dan met name de laptops van de laatste jaren staan nu niet direct bekend om hun gebrek aan problemen.
Dus misschien vind je dat het nonens is en dat het fora verpest, maar mensen zoals jij zijn de voornaamste reden dat ik hier niet zo heel graag meer kom.

@Topicstarter,
Ik snap het goed, ik moet al tijden m’n laptop inleveren voor een probleem met de accu die niet goed werkt, maar ik kan hem niet goed missen. Toch zou ik er als je een keer tijd hebt er naar laten kijken. Je weet niet wat de onderliggende problemen zijn of wat er bij komt kijken als het scharnier het begeeft. Wellicht in een vakantie eens kijken of je hem langs kan brengen. Ik geloof dat Apple de tijd op 3 weken zet. Ik moet dus maar even kijken of er een vakantie aan komt waarbij ik hem inleveren kan. Succes!

Hou er rekening mee dat je na zes maanden zelf moet gaan bewijzen dat de scheurtjes niet door jou komen...

Snel melden en laten herstellen is het devies… anders denkt Apple dat er niks aan de hand is…

Ok bedankt, misschien toch eens werk van maken dan.

Kan ik hem gewoon naar een APR brengen? Ik heb hem daar wel niet gekocht. Ik heb hem gekocht via een bedrijf zonder btw, uit de hand, wel met factuur…

Greetz

@ts Je kunt langs een APR gaan die ook AAPS is (die een eigen technische dienst heeft) Neem wel je factuur mee en om de reparatie te versnellen is het aan te raden om met Apple (0900 777703) te bellen en zo aan een casenummer te komen

Kan je misschien een foto plaatsen? Want ik kan me niet echt een beeld erbij voorstellen(niet in het aluminium in ieder geval)

[quote:00caec0643="Xigh"][quote:00caec0643="sven-"][quote:00caec0643="LighScan"]Die laptops van Apple blijven er maar mee kampen, wanneer gaan ze nu eindelijk is kwaliteit leveren?[/quote:00caec0643] Wanneer blijven mensen zoals jij eens van fora weg? Aan dit soort nonsens hebben we niets.[/quote:00caec0643]

Wanneer worden mensen zoals jij nou eens wat vriendelijker. Ik kom nu al een tijdje posts van je tegen en ik word er strontziek van. Ik vind dat LightScan een terechte constatering doet. De Apple producten en dan met name de laptops van de laatste jaren staan nu niet direct bekend om hun gebrek aan problemen.
Dus misschien vind je dat het nonens is en dat het fora verpest, maar mensen zoals jij zijn de voornaamste reden dat ik hier niet zo heel graag meer kom.

@Topicstarter,
Ik snap het goed, ik moet al tijden m’n laptop inleveren voor een probleem met de accu die niet goed werkt, maar ik kan hem niet goed missen. Toch zou ik er als je een keer tijd hebt er naar laten kijken. Je weet niet wat de onderliggende problemen zijn of wat er bij komt kijken als het scharnier het begeeft. Wellicht in een vakantie eens kijken of je hem langs kan brengen. Ik geloof dat Apple de tijd op 3 weken zet. Ik moet dus maar even kijken of er een vakantie aan komt waarbij ik hem inleveren kan. Succes![/quote:00caec0643]
Je neemt de woorden uit mijn mond… Er zitten hier een paar gasten waar de arrogantie vanaf druipt…post hier om die rede hier ook niet zo veel meer, als je maar een klein beetje kritiek op Apple producten hebt moet je maar verdwijnen zo lijkt het.

Ledda,

Ik zou toch teruggaan, hoe meer mensen met dit soort klachten naar Apple gaan hoe algemener de klacht word, daar profiteren later andere klanten weer van.

Ook vind ik dat je van zo’n duur product wel wat kwaliteit mag verwachten.

Ok bedankt, voor jullie advies !

Ik zal eerst zo snel mogelijk een foto er van maken en dat moeten jullie maar mee beslissen of het echt nodig is.
Ik zeg erbij, de scheurtjes zijn MINIMAAL, maar ze zijn er !

De foto zal voor vanavond of morgen zijn. (heb m’n camera hier niet)

shit, de lader van m'n camera ligt dus ook niet hier in gent op mijn kot... Hij moet dus thuis ergens rondzwerven. De fotos zullen dus voor ten vroegste vrijdag zijn !

nja, dit is het beste wat ik kan doen met m'n 2MP gsm camera

[img:c1e62f0819]http://dl.getdropbox.com/u/584992/Afb002%231.jpg[/img:c1e62f0819]

Tussen de stofjes zie je een onnatuurlijke rechte “scheur”. Zo van deze scheurtjes heb ik er 3.
Zoals je ziet is het inderdaad zeer minimaal, misschien overdrijf ik een beetje…

oordeel zelf maar :slight_smile:

Stefan