kleine opmerking...

misschien een opmerking naar de beheerder/s van deze site: een knopje bij ieder bericht dat het mogelijk maakt reactie per reactie uit te printen zou erg aangenaam zijn. zo wordt het mogelijk sommige oplossingen (die nogal uitgebreid zijn) uit te printen en bij te houden voor de toekomst.

grr
kris

Uhmm... ik neem aan dat dat is voor het geval knippen en in een tekstverwerker plakken niet werkt?

Whymme

ewel eigenlijk niet. het lijkt me misschien makkelijk gewoon op een knopje te moeten klikken en het desbetreffende bericht te printen. er staat ook een knopje met citeer. dus dacht ik waarom niet een knopje met print. maar het hòeft niet per sé hoor.

leek me gewoon leuk en handig, vooral voor een newbee als ik, dan kan ik de ingewikkelde uiteenzettingen van routiniers als jullie uitprinten en meermaals herlezen opdat ik alles zou snappen… snappie? :wink:

maar dan zeker niet in pdf formaat :wink:

Zo lijkt me een knopje email ook wel handig, kun je een bericht forwarden naar iemand die (nog) niet op dit forum zit, of een Windhoser om te plagen

[quote:c0ab30951b="nankovic"]maar dan zeker niet in pdf formaat :wink:[/quote:c0ab30951b]

:wink: :cry:

nee zeker niet in pdf formaat. Adobe hangt me zowat de keel uit. dat handeltje kost stukken van mensen… je kan er bijna niets mee doen… en dan werkt die zooi nog eens niet ook… :twisted: :twisted:

hmmm beetje gefrustreerd :roll:

Allemaal heerlijk goede ideeën! Staan in de to-do lijst :)