Kleuren in Mail

Kun je, dmv een regel toe te passen, mail die binnenkomt een kleur geven? Ik gebruik Mail van Apple.

zoiets? :?

[img:dfc5960ae2]http://www.kriebel.nl/macosx/mail.jpg[/img:dfc5960ae2]

Hé, nooit stilgestaan bij deze mogelijkheid. Het klinkt als iets erg handig!

Dat het handig is dat is wel zeker!

Dank je Liebemshats!!

Ik weet niet of het werkt, hoor. Ik heb het ook maar net verzonnen.. :|

Het werkt ja.

Was niet zo helder om verder te kijken.

Thanxxxx!

Cool, ga ik ook gebruiken. :D

Soms hou je van orde. Soms ook niet. Maar dat is weer ergens anders mee!

Ja het werkt en het is te gek! Ik doe het al jaren:

[img:0428bc207b]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=1991[/img:0428bc207b]

Jeetje, wat een handigheden kom je hier soms tegen! *stelt ook gelijk kleurtjes in* Wauw, niet te geloven wat een vrolijke mailbox je daarvan krijgt! :mrgreen:

@ Colpolyp hoe / waar heb je ingesteld dat je de grootte van je mailtjes te zien krijgt?

Ziet er fleurig uit je mailbox !

Ik heet wel geen colpolyp maar geef toch antwoord. Weergave -> kolommen en aanvinken maar.

Dank je wel Joost :innocent: Ga het maar is even proberen

Dat het nu zo simpel was, k’had het kunnen weten, een :apple:

[quote:24ae0e82cc="Panthertje"]Dat het nu zo simpel was, k'had het kunnen weten, een :apple: hé[/quote:24ae0e82cc]

Goh, wat wordt deze zin toch vaak gepost op het forum… :lol:

@ Colpolyp Wat voor regels heb jij opgesteld om zo'n mooi kleurig overzicht te krijgen?

Ik heb 11 mail accounts en elke account krijgt zijn eigen kleur.

groen is bijvoorbeeld mijn privé email account en paars van mijn bedrijf(je). Donkerrood is van colpolyp@maxosx.nl etc. etc.

Ik wordt er ook helemaal scheel van al die kleurtjes, maar als alles gewoon zwart is dan zie ik niet gauw met welke mailbox ik te maken heb en dat vind ik onhandig.