klikken op een link in CSS lijst (li)

Ik heb een probleem met een aantal menu's die ik onlangs gemaakt heb met CSS.

Het probleem is dat ik (of een andere gebruiker) precies perfect op het ‘zwart’ van de letters in een link moet klikken om te kunnen klikken. Ik heb dit probleem met safari 1.0 maar heb de indruk dat het windows hetzelfde is.

Geen idee wat ik mis doe. Waarschijnlijk iets verkeerd in de CSS.

Probeer bij deze: http://klanten.3sign.be/bourgeois/ de intro maar eens over te slaan. (stylesheet).

edit:
ik heb hetzelfde probleem met de vlaggetjes in de site zelf. Ik denk dat de oorzaak gelijkaardig is.

Ik zie dit staan: [code:1:37968f6ea4]ul.menuUL { /*display: block;*/ margin: 0px 0px 10px 0px; padding: 0; border: none; border-bottom: 1px solid #FFFFFF; }[/code:1:37968f6ea4] als je dat /* en */ eens weghaalt, werkt het dan wel gewoon goed, dus dat je dan niet precies op het zwart v/d letters hoeft te staan?

idd, ik had het gecomment om te zien of dat er iets mee te maken zou hebben. Ik heb de comments weggehaald en overal display: block; aan toegevoegd, maar het is bij mij geen oplossing. Het blijft een beetje 'mikken' om de link te kunnen pakken. Ik vind het vreemd dat je niet gewoon over de gehele li kan klikken.

Je moet de a een display : block geven en dan dezelfde height en widths als de li, dan is de hele oppervlakte klikbaar

merci, dat doet het idd.

Probleem heb ik nog wel in de menu van de site zelf. Als je bv. op het menu products klikt, is het menu ‘homepage’ daarna erg moeilijk aanklikbaar. Al de rest gaat prima.
Ik heb al geprobeert de width:100% te zetten bij de a:hovers, maar dan breekt de achtergrond uit (buiten het voorziene gedeelte).