klonen van identieke G5 machines

Ik heb een vijftal g5's die identiek zijn. Nu heb ik na een week sleutelen een mac precies klaar zoals ik het wil en je raad het,al die andere 4 wil ik hetzelfde hebben maar deze keer sneller. Nu heb ik vergeefs geprobeerd om met Carbon copy cloner dit te bewerkstelligen maar helaas krijg het niet voormekaar, de machines starten niet op van de CCC kloon. Is er nog andere beter software in de handel die wel werkt? Het OS overigens is 10.3.9

Dat zou toch geen enkel probleem moeten zijn... Probeer anders SuperDuper eens: http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22126

Welkom bij MacOSX.nl, trouwens.

Hallo Erik60 je kan misschien eens het programma superduper! proberen om een bootable kloon te maken van jou G5 Groetjes

Bedankt voor de zeer snelle reakties. Ben erg benieuwd naar SuperDuper. Ik laat wat van me horen.

Gratis en voor niets: Opstarten vanaf CD. Andere machine in Target mode. Dan met DiskUtility restoren van je orgineel naar de kopie-machine. Daarna wel even permissies herstellen anders start de kopie niet op. (kan overigens nu ook je probleem zijn) Succes

[quote:436a1b443a="kanjerDOTcom"]Gratis en voor niets:[/quote:436a1b443a]

Dat is de kloonfunctie van SuperDuper ook. :slight_smile:

SUPER DUPER things are going easy. Succes gehad met de eerste poging. Bedankt mensen voor de tips. :D :D