knop met beweging in iDVD

ik heb een DVD gemaakt in iDVD, waarbij in het menu 5 knoppen zitten. In de voorvertoning worden pakweg de eerste 30 seconden bewegend vertoond en dat ziet er dus prima uit. Wanneer ik de dvd bak, met de optie "Beweging" aan, komt echter op de uiteindelijke dvd die beweging helemaal niet in beeld. Je ziet alleen een leeg venster.

Wie weet hiervoor een oplossing?

alvast bedankt,

Richard.

Je hebt tijdens het branden toch wel de knop "beweging" aan gezet? Als je de handleiding leest dan staat dat er, dus ook doen.

Als je mijn berichtje goed hebt gelezen, dan zie je dat ik de optie "Beweging" aan heb gezet. Vandaar dus mijn vraag op dit forum. Die nu dus nog niet is opgelost...

groet,

Richard.

Maak hem dan maar eens opnieuw (menu) want dan heb je echt iets fout gedaan.

En je kan eigelijk niets fout doen met iDVD er zijn zeer weinig opties die je kunt instellen.
Diverse DVD;s gemaakt met diverse versies En de enige fout die ik maakte bij m’n eerst was dat de ‘beweging’ knop niet aan stond.

Dus opnieuw maken. Schrijf hem anders als image en test het daarmee uit, of op een RW zetten.

Ik neem aan dat je gewoon versie 5 gebruikt, anders moet hulp ‘trukken’ gebruiken om deze handelingen uit te voeren.