Knopje beeldscherm lak laat los [Garantie?]

Het knopje van mijn Powerbook (waarmee je het beeldscherm mee open doet (hoop dat het duidelijk is)) laat de lak van los. Valt dit onder garantie? Ik heb mijn Powerbook nog lang geen jaar. Vanaf Augustus 2004 ongeveer.

toevallig niet het folie laagje? :? Heb ik wel eens gehad.... :oops:

nee is niet het folie laagje. De lak is er aan de eene helft eraf (er is duidelijk kleur verschil)

Ik heb ook een pb 15" uit dezelfde maand, maar bij mij is het knopje nog helemaal mooi. En ik gebruik mijn Pb zeer intensief...

Ik stoor me er nog al aan. dan heb je zo super strak design laptop en dan laat de lak los :(

en als je apple belt dan sta je minimaal een half uur in de wacht

[quote:f944b90326="MallePall"]Ik stoor me er nog al aan. dan heb je zo super strak design laptop en dan laat de lak los :( [/quote:f944b90326]

En wat zou je willen vragen? Een knopje met lak die niet kan loslaten? :slight_smile:
Dit valt onder normale gebruikssporen. Als je wilt, dat die Powerbook er als nieuw blijft uitzien, moet je hem in zijn doos laten.

[quote:d805daed5b="Esquare"][quote:d805daed5b="MallePall"]Ik stoor me er nog al aan. dan heb je zo super strak design laptop en dan laat de lak los :( [/quote:d805daed5b]

En wat zou je willen vragen? Een knopje met lak die niet kan loslaten? :slight_smile:
[/quote:d805daed5b]

ja :slight_smile: een nieuw knopje maar valt dat ook onder garantie?

Ik heb ook eens even bij m'n collega's gecheckt. Zij hebben beide een PB 17", van begin 2004. Geen beschadiging en ze gebruiken hun pb's ook zeer intensief. Kan het niet beschadigd zijn door de rits van je beschermhoes, je nagel, of je riem als 'm op schoot hebt of zo? In dat geval is het natuurlijk geen garantie-ding.

Blijk je de enige met het probleem, dan kan het natuurlijk een maandagmorgen-knopje zijn, en krijg je wellicht een nieuwe (of met korting). Waarom ga je niet naar een apple-dealer om het gewoon te laten zien?

[quote:1017893ca5="Masto"]Ik heb ook eens even bij m'n collega's gecheckt. Zij hebben beide een PB 17", van begin 2004. Geen beschadiging en ze gebruiken hun pb's ook zeer intensief. Kan het niet beschadigd zijn door de rits van je beschermhoes, je nagel, of je riem als 'm op schoot hebt of zo? In dat geval is het natuurlijk geen garantie-ding.

Blijk je de enige met het probleem, dan kan het natuurlijk een maandagmorgen-knopje zijn, en krijg je wellicht een nieuwe (of met korting). Waarom ga je niet naar een apple-dealer om het gewoon te laten zien?[/quote:1017893ca5]

Dan zou het garantie moeten wezen, aangezien dat ik mijn powerbook altijd op tafel heb staan en niet met mijn riem tegen aan zit. En ik heb inderdaad een beschermhoes maar de knop gaat altijd naar de binnenkant dus komt niet tegen de rits aan. Zou mijn stage begeleider even lief aan kijken of ik misschien eerder weg mag om naar een reseller te gaan… (mag ik ook eindelijk achter die windows bak vandaan :sick: )

Succes!

ik zou nog wel even laten horen of het onder garantie valt of niet

Ik heb vandaag mijn Powerbook weer opgehaald en ik heb er een volledige nieuwe case omheen gekregen :D Garantie zoals het hoort :lol:

Gefeliciteerd! Weten we gelijk waarom die krengen zo duur zijn. :wink:

He man, fantastisch. Gefeliciteerd met je nieuwe .. eeehhh.. buitenkant!

Extreme makeover for Powerbooks! :lol: