Knoppen af toetsenbord halen?

weet er iemand of je veilig de toetsen van je toetsenbord er af kunt halen, zonder schade toe te brengen?

het gaat over een toetsenbord van een nieuwe iMac 17"

up!
senne

Ja dat kan. Kijk ook hier: [url]http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=4056[/url]

ahha, perfect

bedank é! :wink:

ah, maar moet je echt heel je toetsenbord uit elkaar vijzen om een kleinigheid onder de spacebar uit te halen? Kan je niet gewoon de spacebar er af trekken?

[quote:30912675b6="senne"] Kan je niet gewoon de spacebar er af trekken?[/quote:30912675b6]

Van mij mag je proberen maar ik denk dat je dan heel je toetsenbord mag herstellen :?

Over toetsenborden "slopen" gesproken; weet iemand of de toetsen van een iBook toetsenbord een beetje makkelijk te verwijderen zijn zonder dit permanent te maken? :-P En dan bedoel ik niet het plaatje eruit lichten, want dat lukt wel, maar er zit allerlei smerigheid tussen de toetsen waar ik nu niet goed bij kan (as, kattenharen, etc.). Durf de stofzuiger er niet zo op te zetten want ik weet dus niet hoe goed die toetsen vast zitten.

ja ruben, lukt perfect met de ibook! ikzelf heb het al een paar keer gedaan om es te kuisen je hoeft gewoon aan de onderkant van de toets wat te trekken met je vinger en hij komt los... doe et wel langzaam want het zou fataal kunnen aflopen :-p

[quote:17b9c40ea6="yoann"]...je hoeft gewoon aan de onderkant van de toets wat te trekken met je vinger en hij komt los...[/quote:17b9c40ea6]

Verdomd ja! :smiley: Valt weer mee, thanks, ga meteen eens even de boel opschonen!

is niets :-) heb het ook maar per toeval gemerkt dat dat kon doordat er een paar spetters cola op mijn toetsenbord waren :lol:

En bij mij verdwenen er inderdaad 7 in de stofzuiger...heel slim ! :roll:

En ik zoog er inderdaad ongeveer 7 in de stofzuiger....... heel slim :roll:

Aldus dus de cursus; hoe formuleer ik het anders ? :D

je kan de toetsen van een los apple toetsenbord er gewoon afhalen en terugzetten, tenminste lukte mij dit wel altijd....

Zojuist alle toetsen van mijn iBook afgeplukt, boel schoongemaakt en weer terug gedrukt. Gaat inderdaad erg makkelijk, maar voorzichtigheid blijft geboden. Bij één van de cursor-toetsen heb ik het onderliggende mechanisme gebroken. Gelukkig merk ik er verder helemaal niets van, maar voor wie dit ook wil proberen dus; pas op met de kleine toetsjes, deze zijn extra kwestbaar.

IK ZOOG klonk zo FOUT Had het eerste bericht wel verwijdert hoor, maar is helaas toch geplaatst...

Zie niet in wat er fout is aan toetsen zuigen hehe... Doe ik regelmatig. Zonder ze in de stofzuigerzak te laten donderen. :wink:

[quote:744455890d="Amsterdam"]Zie niet in wat er fout is aan toetsen zuigen hehe... Doe ik regelmatig. Zonder ze in de stofzuigerzak te laten donderen. :wink:[/quote:744455890d]

Hebben we het wel over dezelfde toetsen dan? Bij mijn iMac zou ik het bijvoorbeeld ook wel aandurven, maar de toetsjes van mijn iBook onderwerp ik toch liever niet aan de zuigkracht van Mr. Nilfisk.